Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttaako ero nopeammin puolison pettämisen aiheuttamaan tuskaan kuin jääminen

Vierailija
17.08.2022 |

Suhteeseen ja asioiden selvittäminen? Vai jääköhän tuska minuun, vaikka eroaisin. En tiedä mitä tehdä. Puoliso haluaisi jatkaa. Koen suurta surua ja tuskaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota voi tietää. Ehkä kannattaa alkaa käsittelemään sitä syytä miksi hän on pettänyt. Onko parisuhteessanne joku ryppy vai hänellä jotain henkilökohtaisia ongelmia. Siitä se sitten lähtee, suuntaan tai toiseen.

Vierailija
2/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut ryppyjä ja yhteisen tekemisen puutetta, molemmat väsähtäneet omaan nurkkaansa. Silti tämä sattuu, vaikka osittain ymmärränkin. Tällä hetkellä tuntuu että olenko ikuisessa katkeruudessa, vaikka pättäisin elää yksin.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt toipua ja jatkaa suhdetta normaalisti. Kaksi vuotta mennyt, tuska on läsnä. Ajattelen monesti, että ero olisi varmaan ollut helpompi

Vierailija
4/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siitä koskaan yli pääse. Itsellä meni 17 vuotta pettämisestä enkä päässyt yli vaikka yritin. Kyllä siinä se luottamus on täysin menetetty. Joinakin vuosina tuntui, että olisin muka päässyt yli, mutta kyllä se tuska siellä jossain on, tukahdutettuna.

Vierailija
5/5 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko itse jatkaa? Onko puoliso sinulle hyvin rakas ja vaikeuksista huolimatta yhteensopiva? Oletko vakuuttunut siitä että puoliso on myös sitoutunut, ts. katuu tekemäänsä, on valmis selvittämään asiaa juurta jaksaen ja vaikka terapiassa?

Anteeksi antaminen voi olla vaikeaa, ja ikäviä tunteita voi tulla eteen vielä myöhemminkin. Ei se tuska silti välttämättä jää, vaan selvittäen voitte löytää uuden yhteyden ja suhde voi parantua.