Mitä te teette kun teillä on tylsää?
Mitä te teette kun olette yksin ja on tylsää? Tällä hetkellä itsellä on tämä tilanne. Aika useinkin.
Kommentit (19)
Juon viiniä. Tuhlaan aikaa internetissä. Käyn kävelyllä.
Mulla on viimeksi ollut tylsää noin 10 vuotta sitten. Olisin ikionnellinen jos olisi tylsää ja voisi vain puuhastella omia juttuja
Lähden ulos kävelylle tai alan lukemaan kirjaa sisällä. Joskus palstailen vauvalla ja joskus surffailen muuten vaan netissä ja mietin seuraavaa matkakohdetta. Joskus lähden oikein vakavalla mielellä nojatuolimatkalle: valitsen jonkin kaupunkikohteen jostain päin maailmaa, valikoin sieltä jonkin kivan hotellin ja sieltä huoneen, käyn läpi ravintoloita ja niiden ruokalistoja, valitsen minkä annoksen söisin, katselen ko. kaupungin museoiden sivuja, innostun jostakin taiteilijasta tai yksityiskohdasta ja etsin siitä lisää tietoa netistä jne.
Kuuntelen äänikirjaa lenkillä tai siivotessa tai käsitöitä tehdessä. Ei kyllä ehdi olemaan usein tylsää.
Kiusaan ja haukun muita täällä av:llä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on viimeksi ollut tylsää noin 10 vuotta sitten. Olisin ikionnellinen jos olisi tylsää ja voisi vain puuhastella omia juttuja
Tää av onkin elämää rajummasta päästä.
Käyn lenkillä ja sen jälkeen endorfiinit hyrrää
🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃🏃
Vain tylsämielisellä voi olla tylsää.
Jos aloittaja on sellainen, ei mitään liene tehtävissä. Heitä varten on televisio.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja on sellainen, ei mitään liene tehtävissä. Heitä varten on televisio.
Niin. Itse ainakin kamppailen sen kanssa, että miten ehtisin tehdä kaikkea mitä haluan. Tylsää ei ole koskaan enkä ymmärrä miten voisikaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää av onkin elämää rajummasta päästä.
Harvemmin täällä tylsää tulee
Luen kirjaa tai teen ristisanoja tai järjestelen kaappia tai lähden kävelylle
Kattelen tv, olen vauva,fi sivuilla. Ehkä innostun siivoo jonkun kohdan kotona.
Haen kaljaa ja surffaan netissä.;)
Vierailija kirjoitti:
En ole tylsä mielinen. Minulla on vaan usein tylsää enkä keksi tekemistä aina. En edes katso enää televisiosta oikein mitään.
Ap
Rapsuttelen itseäni sieltä