Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen tapailisitko vaikeaa miestä?

Vierailija
17.08.2022 |

Millainen on mielestäsi vaikea mies ja tapailisitko vaikeaa miestä kuinka kauan?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies vaikea, jos ei tee juuri niin kuin nainen haluaa? Naisten tapa toimia on usein niin järjenvastainen, etten voi alistua semmoiseen. Muuten olen kiltti alfamies, ainakin miehet kunnioittaa.

Jotenkin tuo sana kiltti tökkäs. Hyökkäämätön mieluummin. Eli ei itse ala mitään konfliktia...mut kiltti on kyllä jo hieman nolo alffamiehestä keskusteltaessa.

Vierailija
22/25 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, 3 miestä katselleena riittää minulle. Mies otetaan jos makuuhuoneessa tarvitaan, mutta sellaisen saa ravintolasta, ei siihen omaa tarvita. Hyvin tullut näin toimeen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei pitäisi tapailla vaikeaa ihmistä.

Vaikealle ihmiselme tekee hyvää joutua kohtaamaan se, että oikuttelu, kiukuttelu, arvaamattomuus, impulsiivisuus tai ylilyövät tunnereaktiot eivät ole mikään ominaisuus jota muiden pitäisi vaan sietää ja hyväksyä.

Se ei ole "temperamenttia" eikä huonoa käytöstä voi koskaan perustella "tällainen mä vaan oon".

Jos ihmisellä ei ole ihmissuhdetaitoja eikä kykene aikuismaiseen vuorovaikuttamiseen, hän joko työstää ongelmiaan terapiassa kehittyen paremmaksi tai sitten olkoon yksin.

Vierailija
24/25 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies vaikea, jos ei tee juuri niin kuin nainen haluaa? Naisten tapa toimia on usein niin järjenvastainen, etten voi alistua semmoiseen. Muuten olen kiltti alfamies, ainakin miehet kunnioittaa.

Vain nainen puuttuu, kun kukaan ei jaksa?

Vierailija
25/25 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Elämä on liian lyhyt vaikeiden ihmisten kanssa taiteiluun. En halua vaikeilijoita, narskuiluun taipuvia tai ankeuttajia lähipiiriini. Yhdessäolosta kuuluu saada voimaa, ei menettää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi