Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboitko vaikka olet parisuhteessa?

Vierailija
17.08.2022 |

Miksi ja miten usein? Minä en saa koskaan orgasmia seksissä puolisoni kanssa joten hoitelen asian itse pari krt vko.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masturboin välillä. Saan todella harvoin orgarmin mieheni kanssa. Joskus jään seksin jälkeen tyydyttämään itseni. Ja joskus tekee vain mieli masturboida.

Mikset tee sitä itse seksin aikana? Näin oma naiseni tekee aina kun ei saa koskaan vaginaorkasmia (mikä muuten on todella yleistä).

Aluksi se tuntui itsestäni oudolata kun exäni ei tarvinnut sitä tehdä mutta nyt kun olen tottunut on tosi kiva kun voi saada yhtäaikaisiakin orkkuja.

Mikset itse tee sitä naisellesi seksin aikana? Onhan sulla kädet vapaana ihan samalla lailla

No hän nimen omaan haluaa tehdä itse sen kun on aika herkkö kapistus tuo. Kyllä muuten tekisinkin.

Vierailija
42/46 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin,varsinkin ennen miehen kotiin tuloa....on sitten valmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on. Koska eihän parisuhteessa tarvita enää seksiä lasten syntymän jälkeen. Oletetaan vaan että ei se mieskään halua,kun en minäkään.

Vierailija
44/46 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaillaan

Vierailija
45/46 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nautin itseksenikin, ihan normaalia sellainen omissa oloissa välillä ja omia fantasioita

Vierailija
46/46 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä, ja tehdään sitä joskus jopa miehen kanssa yhdessä.

oma aktiviteetti on varmaan kerran viikossa sooloilua, miehen kanssa rakastelua ehkä kerran kuussa. Tämä kuvio toimii meille varsin hyvin.

Sooloon usein sormin, mutta joskus kaipaan jotain sisääni, joten tekopenis on näissä hetkissä luottokaveri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi