Deittailen ja tapailen ainoastaan sellaisia naisia jotka minua eivät viehätä, sillä ne minua viehättävät naiset eivät koskaan matchaa Tinderissä tai muualla
Olen kovasti yrittänyt ihastua näihin epäviehättäviin naisiin, mutta en vain ole onnistunut.
Montakin kuukautta olen tapaillut, mutta kiinnostusta minun puolelta ei vain synny...Mikä avuksi tähän tilanteeseen?
Minulla on kaikki päällisin puolin kunnossa treenattua kroppaa myöden. Pituutta 185cm, joten siitäkään ei ole kiinni.
M33
Kommentit (31)
Tämä on monilla ongelma nykyaikana
Vierailija kirjoitti:
Olet yliarvioinut markkina-arvosi. Et ole niin viehättävä kuin luulet.
Myönnät siis, että markkina-arvo teoria on totta? Vai toimiiko se vain toiseen suuntaan? Sanoisitko samoin pläskille naiselle, joka yrittää normaalipainoisia tai jopa urheilullisia miehiä?
Eräs lihava nainen fb:ssä aikoi lähettää kirjeen sille komeimmalle maajussille, eikä yksikään nainen kommentoinut että yrittäisit vain niitä omantasoisiasi.
Tulee tästä aloituksesta lähinnä mieleen, että pitäneekö yrittää jatkossa tapailla vain niitä miehiä, joilla olisi vientiä paljonkin.
Ettei löytäisi itseään tilanteesta, jossa minut kelpuutettu paremman puutteessa.
Tällä hetkellä vielä tapailen erästä miestä, mutta tuskin tapailen enää kauaa. Koska olen vahvasti alkanut epäillä olevani juurikin siinä tilanteessa, eli kanssani ollaan sen aikaa kunnes löytyy parempi.
No onneksi minä olen 172 cm pitkä laiha nörtti, koska minä olen taas tavannut sieltä oikein mukavia ja nättejä naisia, joista yksi on nyt seurustelukumppanini. Tietysti voi olla että se mikä on mun mielestä nätti ei täyttäisi sun vaatimuksia.
Vierailija kirjoitti:
Tulee tästä aloituksesta lähinnä mieleen, että pitäneekö yrittää jatkossa tapailla vain niitä miehiä, joilla olisi vientiä paljonkin.
Ettei löytäisi itseään tilanteesta, jossa minut kelpuutettu paremman puutteessa.
Tällä hetkellä vielä tapailen erästä miestä, mutta tuskin tapailen enää kauaa. Koska olen vahvasti alkanut epäillä olevani juurikin siinä tilanteessa, eli kanssani ollaan sen aikaa kunnes löytyy parempi.
Kyllä. Olen tuon tällä palstalla monta kertaa naisille sanonutkin. Huoli mies vain, jos tiedät, että hän halutessaan saisi "paremmankin" (tällä palstallahan sillä viitataan aina ulkonäköön, todellisuudessa se voi olla paljon muutakin).
Ja jos mies ei selvästi ole sinuun "head over heels" alkuvaiheessa, niin hän ei tule olemaan sitä myöhemminkään. Alussahan ne suurimmat hormonimyrskyt aina koetaan.
Semmosta se on kun sosiaaliset taidot riittää just ja just tinderin selaamiseen
Vierailija kirjoitti:
Tällaista on tavismiehen seurusteluelämä.
Tiedän täsmälleen mitä tarkoitat.
Naisten tasoteorian noudattaminen on millintarkkaa ja aina hypergamisesti.
Siis kumpi on millintarkkaa? Tasoteorian noudattaminen vai hypergamia?
Tasoteoria kun edelleenkin kuuluu niin, että "Yksilön asema oman sukupuolen hierarkiassa määräytyy vastakkaisen sukupuolen kysynnän perusteella vaikuttaen samalla myös partneriin kohdistuvien odotusten tasoon. (Sloman & Sloman 1988.)" Eli oma taso on se, minkä tasoisen onnistuu sitouttamaan parisuhteeseen. Jos saat viitosen naisen, olet viitonen.
Hypergamiassa tuo ei pidä paikkaansa, silloin pariskunta on eri tasoa.
Katsoin Netflixistä sarjaa, jossa intialainen avioliittojärjestäjä järkkää deittejä Intiassa ja Jenkeissä asuville intialaistaustaisille. Yksi habitukseltaan hyvin keskinkertainen mies ei innostunut naisesta, jonka kanssa hänelle järkättiin deitit. Päätyi kuitenkin tarjoamaan naiselle puhelinnumeroaan kohteliaisuudesta, ilman aikomustakaan pyytää toisille deiteille.
Toiset treffit järkättiin täytehuulisen misun kanssa, joka ei taas ollut tästä miehestä ollenkaan kiinnostunut (mies ei tietenkään innoltaan huomannut asiaa treffeillä). Nainen antoi miehelle puhelinnumeron kun tämä sitä pyysi. Mies oli sitten vähän loukkaantunut kun naista ei kuitenkaan ollut kiinnostanut tavata toista kertaa.
Oikein nauratti miten heppu ei tajunnut toimineensa itse täsmälleen samalla tavalla. Jostain syystä ap:sta tulee vähän samat fibat.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin Netflixistä sarjaa, jossa intialainen avioliittojärjestäjä järkkää deittejä Intiassa ja Jenkeissä asuville intialaistaustaisille. Yksi habitukseltaan hyvin keskinkertainen mies ei innostunut naisesta, jonka kanssa hänelle järkättiin deitit. Päätyi kuitenkin tarjoamaan naiselle puhelinnumeroaan kohteliaisuudesta, ilman aikomustakaan pyytää toisille deiteille.
Toiset treffit järkättiin täytehuulisen misun kanssa, joka ei taas ollut tästä miehestä ollenkaan kiinnostunut (mies ei tietenkään innoltaan huomannut asiaa treffeillä). Nainen antoi miehelle puhelinnumeron kun tämä sitä pyysi. Mies oli sitten vähän loukkaantunut kun naista ei kuitenkaan ollut kiinnostanut tavata toista kertaa.
Oikein nauratti miten heppu ei tajunnut toimineensa itse täsmälleen samalla tavalla. Jostain syystä ap:sta tulee vähän samat fibat.
Minkä niminen sarja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Olen tuon tällä palstalla monta kertaa naisille sanonutkin. Huoli mies vain, jos tiedät, että hän halutessaan saisi "paremmankin" (tällä palstallahan sillä viitataan aina ulkonäköön, todellisuudessa se voi olla paljon muutakin).
Ja jos mies ei selvästi ole sinuun "head over heels" alkuvaiheessa, niin hän ei tule olemaan sitä myöhemminkään. Alussahan ne suurimmat hormonimyrskyt aina koetaan.
Näin taidan jatkossa tehdä.
Olen mielestäni ihan mukavan näköinen, mutta ilmeisesti se ei riitä. Sen verran kuunnellut tässä tapailun aikana vitsailuja ja lausahduksia, joista olen päätellyt etten taida olla miehelle se unelmien nainen.
Katso myös yhteensopivuuksia ja toiveita kummallakin. Koska osa naisista ei esim. halua juovaa miestä tai ei halua lemmikkiä, lista on kaikilla pitkä. Sopivan kanssa tosin asiat voivat alkaa sujumaan.