Mitä mieltä aikuisesta miehestä joka käyttää vehjeestään sanaa "kikuli". Sanoo esim. "mä meen nyt pissattaa kikulia" kun on menossa vessaan.
Kommentit (16)
Oksettaisi.
Ei mulle tarvitsee selostaa yksityiskohtaisesti sitä, että käyt vessassa. Vai onko sillä joku pissifetissi?
Mikä siinä on ,että ei voi sanoa vaan että menee vessaan?
Jos se on pitkä ja komea, niin pidä kiinni!
Lapsenomainen kielenkäyttö indikoi lapsenomaisuutta muussakin.
Tule sitten kertomaan oliko sillä lapsen kikuli vai aikuisen penis.
Ja osasko se muuta kuin pissata maahan oman nimensä.
Vierailija kirjoitti:
Kyrpääkö haluat?
Muitakin vaihtoehtoja on. Tuo on se miesvauvan käyttämä, kun se tahtoo esittää miestä mutta ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tarina on tosi
AP
Hyi, tuli mieleen se yksi treffimies, joka kähisi illan päätteeksi "Anna mulle pimssua" eikä saanut sitä.
no mihin käyttöön? jos lapsia tahdot niin ehdottomasti tommonen joka ei ole niin vakava. jos taas firman pikkujouluihin etit niin ehkä ei.
On kyllä kolmas bitti poikittain, hyi h..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä tarina on tosi
APHyi, tuli mieleen se yksi treffimies, joka kähisi illan päätteeksi "Anna mulle pimssua" eikä saanut sitä.
Onko sit parempi jos tuun örveltään "annax pildee?"
Minä sanon meneväni kättelemään työtöntä.
On ilmeisesti hyvä ystävä sukupuolielimensä kanssa kun on sille antanut lempinimen ja erikseen sanoo kun sen kanssa mennään vessaan.. Kysy kun tulee vessasta että mitäs 'kikkuli' tykkäsi vessareisusta ja jos mies alkaa selittämään kikkulin tuntemuksia siitä niin sitten voit jo ehkä miettiä parin vaihtoa..
Mä sanon aina kovaan ääneen "menen puristamaan uriinit peeniksestäni". Ihmeellistä oli, kun deitti oli sillävälin tehnyt katoamistempun. Mikä niitä naisia vaivaa?
No mieluummin se kuin rumemmat ilmaukset.