Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas hiukset pilalla. En löydä mistään hyvää kampaajaa tai muuta kauneusalan osaajaa

Vierailija
16.08.2022 |

Ja kyllä. Osaan avata suuni ja kommentoida mitä haluaisin tai kysyä onko realistista toteuttaa.

Tällä kertaa pyysin luonnollista ja tasaista väriä. Minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, jotka kuitenkin tummuu "alakerroksista". Sanoin että toivon mieluummin neutraalin vaaleaa kuin esim violettia/sinertävään menevää vai valkeaa vaaleaa.

No lopputulos on tiestysti että hiukset ovat aivan valkean vaaleat päällisosista ja taittavat violettiin riippuen valosta? Varmaan johtuu sävytteestä tai siitä että käytetty hopeashampoota. Alaosiin on sitten jäänyt juurikin sitä tummempaa. Eli hiuksia on raidoilla kyllö vaalennettu mutta ei tietenkään niitä tummempia osia.

Ja joo, ei kampaajatkaan ole mitään ihmeiden tekijöitä ja minulla on varmaan itselläni liikaa odotuksia ja huonot hiukset.

Veloitus tästä 300e koska minulla on "extra" pitkät hiukset ja tähän päälle tasausleikkaus jossa meni 2min ja siitä veloitus 29e.

Sanoin kyllä ettei tämä oikein ole mitä pyysin mutta kampaajalla ei ollut aikaa alkaa korjata.

Tuntuu muutenkin että kampaajat ja kosmetologit tekevät työnsä jotenkin kiirehtien.

Ei ole tietysti maailmanloppu mutta ärsyttää!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

*raidoista, ei sentään raudoista

Vierailija
22/23 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetologeista opiskelijat tekee parhaan jäljen esim. kulmissa. Jaksavat olla vielä huolellisia, eikä tarvitse turhia jaaritella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetologeista opiskelijat tekee parhaan jäljen esim. kulmissa. Jaksavat olla vielä huolellisia, eikä tarvitse turhia jaaritella.

Täytyy testata joskus.

Tuntuu tosiaan kampaajalla ja kosmetologeilla että kaikki tehdään kiirehtien.

Tuohon mun kampaaja aikaan oli leikkauksen kanssa varattu aikaa ajanvarauksen mukaan 14.30-17.45. Taisin vähän ennen 17 päästä pois,eli luulisi ettei sen vuoksi olisi tarvinnu kiirehtiä ja ois vaikka voinut leikata latvat huolellisesti.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme