MItä hankkisit jos sinulla olisi muutama kymppitonni ylimääräistä rahaa?
Eli siis niin paljon, että jotakin isompaa kuin vain jotakin uutta sisustukseen tms., mutta ei kuitenkaan niin paljon, että saisi asunnon tai kesämökin tms?
Kommentit (30)
Ehkä uuden sohvan. En nyt niin kauheasti mitään tarvitse.
Auton hankkisin jos osaisin ajaa.
Jos pitäisi johonkin ei-välttämättömään käyttää, niin reissaamiseenhan ne menisi. Voisin esimerkiksi viettää koko ensi kesäloman Jenkeissä.
Kiva viikonloppu irtiotto ja vähän pientä pintaremonttia kotona. Ei mitään tähdellistä. Niin ja jotain kivaa tyttären lapsille.
En tarvitse mitään tällä hetkellä alle 20000eur hintaluokasta.
Vierailija kirjoitti:
PS5 ja loput varmaan ryyppäisin.
Olisin onnellinen.
Luultavasti kuolisit vähemmän onnellisena maksakirroosiin tai haimatulehdukseen.
Lähtisin reissuun. Juuri googlailin esim. Mississippin risteilyjä, hinnat 15000 dollaria. Ehkä mä joskus voitan lotossa :P
Uuden sängyn ja kenties astianpesukoneen. Loput menisi perus elämiseen.
Aerobisen kuntosalilaitteen kotiin. Hinta n. 12000€. Minulla on ollut kotikuntolaitteita (Tunturi yms), mutta ovat hajonneet muutamassa kuukaudessa käytössäni.
Ison ladattavan patterin tai pari, on tulossa sähkönjakelun ongelmia joten haluaisin järkätä jonkin käytännöllisen tavan ladata itse omia pattereita.
Pieni patteri on jo ja siihen sopiva aurinkokenno. Mutku aurinkoakaan ei aina näy, niin täytyisi hankkia jokin muukin keino ladata patterit.
Ehdotuksia?
Ei mulla ole "ylimääräistä" vaikka tili pullisteleekin.
Teettäisin asuntooni remontin, pääasiassa keittiöön, mutta jotain pientä pintaremonttia myös olo- ja makuuhuoneeseen. Niin ja hankkisin uuden sängyn ja vihdoin astianpesukoneen. Inhoan tiskaamista! Jos jotain jäisi, niin se menisi joko jokapäiväiseen elämiseen tai sitten "sukanvarteen" pahojen päivien varalle.
Jättäisin tilille, mutta jos olisi pakko johonkin sijoittaa, niin ostaisin osakkeita. Jos se ei kelpaa, niin remontoisin pari yksiötä ja vaihtaisin auton uudempaan.
Jos oikeasti pitäisi tuhlata, niin kävisin vaimon kanssa Afrikassa safarilla, Etelämantereen risteilyllä, katsomassa Tai Mahlia Intiassa, sekä atsteekki- ja inkaraunioita Etelä-Amerikassa.
En mitään. Mulla on jo kaikki mitä tarvitsen.
Polkupyörä, polkupyörän varaosia, polkupyörän korjauskirja, polkupyörän peräkärry ja se täyteen hyviä retkeilytarvikkeita.
PS5 ja loput varmaan ryyppäisin.
Olisin onnellinen.