Olen ihanassa hotellissa jossa kylpylä mutta en kehtaa mennä
Lähes 30 astetta lämmintä ja näen tästä huoneen terassilta kun ihmiset ovat ulkoaltaissa mutta en voi ajatellakaan. Olen tolkuttoman lihava. Ei vaan kantti kestä. Yleensä lihavuuteni ei rajoita niitä asioita mitä haluaisin tehdä mutta nyt kyllä. Harmittaa mutta oma vikahan tämä on. 😟Ihailen niitä jotka eivät välittäisi vaan menisivät nauttimaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Voisit kyllä mennä pois sieltä terassiltakin. Joku voi nähdä sinut.
No menee tästä porukkaa koko ajan mutta minulla on vaatteet päällä. Sen verran kanttia minulla kyllä on että liikun ihan vapaasti julkisilla paikoilla, jopa syön ravintoloissakin. Mutta uimapuku on pois suljettu.
Taas tämä läski juttu. En vastaa. Huohhhh.
Mene ihmeessä, nehän on vieraita ihmisiä joita et enään kohtaa mitä väliä. Sinne vaan. U
Mukavaa että huomioit muut ihmiset, toivoisi samaa useammalta lihavalta
Vierailija kirjoitti:
Hauska.
Voi saada vielä juoman väärään kurkkuun!
Itsekin aamulla kauniit vaatteet päälle ja tuntui hyvältä kun tuo volanki häipyi vvyötärötä.
Auta armias,join kahvin ja söin yhden croisantin ja sehän tuli takaisin kuin tilauksesta. Volanki siis.Nyt kymmenen km lenkki pyörällä.
Vierailija kirjoitti:
Mene ihmeessä, nehän on vieraita ihmisiä joita et enään kohtaa mitä väliä. Sinne vaan. U
Voi kun osaisinkin ajatella asiaa noin. Järki kyllä tolkuttaa tuota mutta en vaan uskalla. Pelottaa katseet ja supinat. Luulen että naiselle tämä on erityisen vaikeaa.
Kokohan näkyy, vaikka olisi toppatakki. Kunhan pysyt kaukana muista, asia ok.
Siellä kylpylässähän suurin osa kropasta on veden alla. Ei siellä näe miten lihava olet tai et ole.
Oksu tuli suuhun kun ajattelin lihavaa naista meidän nuorten ja kauniiden kanssa samaan altaaseen.
Instakuvatkin menis pieleen kun taustalla olisi valas!
Lähtökohtasesti ketään ei kiinnosta miltä näytät. Alkuun saattavaat vilkasta että kuka uus tulee altaalle mutta kukaan ei jää tuijottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siellä kylpylässähän suurin osa kropasta on veden alla. Ei siellä näe miten lihava olet tai et ole.
Kun vedenpinta nousee senttejä niin kyllähän sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokohan näkyy, vaikka olisi toppatakki. Kunhan pysyt kaukana muista, asia ok.
En nyt kuitenkaan ole pysynyt enkä aio pysyä. Katson että minulla on oikeus olla julkisilla paikoilla kuten muutkin. Tämä uintiasiakin on siksi että suojelen itseäni ilkeydeltä, en muiden ihmisten esteettistä nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa että huomioit muut ihmiset, toivoisi samaa useammalta lihavalta
Jep, erityisesti naisilta
Vierailija kirjoitti:
Juu mutta altaaseen pitää siirtyä ja tuolla on metrejä altaan ja ovien välillä ja altaan reunoilla ihmisiä aurinkotuoleissa. Olisin siinä kaikkien näkyvillä.
Siis itsesi mielestä olet tolkuttoman lihava....ja sinulla on ylipainoa ehkä viisi kiloako? :)
Arvasinko oikein?
-Äm 190/85
Vierailija kirjoitti:
voi kuule, tietäisitpä vaan miten hyvin uimalaseilla näkee veden alle. :)
Älä sure. Ymmärrän niin hyvin. En ole itsekään esiintynyt missään edes allit paljastavassa puserossa julkisesti saatikka uimapuvussa ikiaikoihin. Käytän pitkää hamettakin ihan vaan siksi, että jalat niin paksut ja muhkuraiset. Uimista missään julkisessa paikassa en voisi kuvitellakaan saatikka saunomista jonkun tuntemattoman ihmisen kanssa.
Mutta hei ollaan henkisesti kauniita, eikö?
Mene ihmeessä uimaan. Minäkin menen aina kun on mahdollisuus, vaikka painan noin 150 kg. Olen henkisesti mukanasi, nyt viilentymään veteen!