Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ottaa välillä ihan tosissaan päähän

Vierailija
16.08.2022 |

Rakastan häntä enkä ole eroamassa, mutta että mulla välillä ärsyttää. Mies on hirveän huolimaton kaikessa. Jos kauppalistassa lukee mustaherukkamehua, niin sieltä tulee mustaherukkasoosia. Kissanruoka on aina sitä samaa merkkiä mikä ei sovi kissalle. Ulko-ovi unohtuu auki. Sauna jää päälle. Ei muisteta selvittää matka-aikoja. Paita mikä piti heittää jo roskiin, eksyy kerta toisensa jälkeen päälle. En ymmärrä mitä hän oikein ajattelee asioita tehdessään.

En pysty käsittämään miten älykäs ja aikuinen ihminen voi olla tuollainen hutilo. Minua inhottaa sanoa asioista ja joslus pelkään, että se nakertaa kunnioitusta miestä kohtaan. Välillä jätän huomauttamatta ja olen ulkona liikkeellä nukkavierun miehen kanssa. Syödään ruokaa mistä puuttuu aineksia. Maksetaan turhasta sähköstä. Etsitään kissaa ettei ole karannut ovesta ulos. Kumpikaan ei ole hyvä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kuitenkin sillä lailla ainakin välillä?

Vierailija
22/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo paitajuttu nyt viimeistään paljasti provoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette kuitenkin sillä lailla ainakin välillä?

Vierailija
24/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂 oih ja voih. Kuule seksihurjastelut auttaa vitutukseen. Kunnon känni ekaks päälle ja sit touhuilemaan. Kokeilkaa jotain uutta.

Jo unohtuu pitikö tuoda maitoa,piimää vai mustikkakeittoa. Mitä suatanan väliä. Eläkee hetkes. Pipoa nyt löysemmälle, ettei avioeropaperi lähde liian nopeesti postiin.

Vierailija
25/25 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse samanlainen kuin miehesi. Minulla on ADHD, ja lääkitys auttaa jonkin verran. Mieheni on kuitenkin jo aikoja sitten hyväksynyt, että elämä kanssani tulee aina olemaan tietynlaista sähläystä. Hänelle se ei ole liikaa, mutta monelle muulle voisi olla. Hänessäkin on omat ärsyttävät piirteensä, ja toisaalta impulsiivisuus yms. on osa viehätysvoimaani.

ADHD:tä minäkin veikkaisin. Tutkimuksiin ja lääkitys. Suurin osa sähläyksestä jää siihen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi