Ostatko ikinä valmis nugetteja?
Määrä kun vaihtelee 9-11kpl välillä. Hinta on sama. Itse aina lasken ne pohjan läpi. Otan vain jos on 10-11kpl. En ota ikinä missä on 9kpl. Paketissakin lukee n. 10kpl.
Kommentit (27)
Tottakai kannattaa laskea. Hassua ettei pakkauslinjastolla voida tehdä tarkkaa tulosta.
Vierailija kirjoitti:
No tekeekö joku muka itse nugetteja?
Joskus tehdään itse, mutta kun vie aikaa. Mutta on todella hyviä. Ap
En todellakaan osta! Kaikki loppujäte muusattu friteeraukseen. Hyi yök!
Ostan. Eikä mulla ole edes lapsia. Niihin jää välillä koukkuun. Ja kyllä ne eläimen ruhon huonommatkin osat pitää syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tai oikeasti ne on paneroituja broilerin sisäfileitä. Joskus teen rintafileestä, mutta silloin joutuu pilkkomaan lihat, nuo sisäfileet on valmiiksi sopivan kokoisia. Viimeksi paistoin niitä eilen. Uppoaa meidän nirsoimpaankin, jolle ei kaupan nugetit yleensä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Oikein maittavaa sapuskaa. Kyllä nirppanokillekin kelpaa, kun fileen hinta on pilvissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt jatkossakin itse, tiedätte mitä syötte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehkää nyt jatkossakin itse, tiedätte mitä syötte.
Kyllä siellä selosteessa lukee, mitä tuote sisältää. Ihan turhaa tuhlausta, jos syö vaan fileet ja muut hienoimmat osat.
Ostan Lidlin nugetteja ja lämmitän ne air fryerissä. Hyviä on.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille syötävälle "loppujätteelle" pitäisi tehdä?
Mies ostaa itselleen silloin tällöin Lidlistä. Minusta ne on ihan turhanpäiväistä "ruokaa".
Nugettipakkausessa paino on se määräävä tekijä, ei kappalemäärä. Samoin esim. kanafileitä on 400g:n pakkauksessa kappalemääräisesti 3-5 riippuen siitä kuinka isoja tai pieniä fileitä pakkaukseen on linjalla sattunut osumaan. Pääasia on että tuotteen paino täsmää luvattuun.
Silloin tällöin ostan. Ehkä kerran kuussa. Siipikastikkeen kanssa hyvää!!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai kannattaa laskea. Hassua ettei pakkauslinjastolla voida tehdä tarkkaa tulosta.
Kyllä siellä tehdään, saat kappalemäärän sijaan painon mukaan sen verran tuotetta kuin pakkauksessa on ilmoitettu. Kaikki pakkauksessa olevat tuotteet kun eivät välttämättä ole keskenään identtisen kokoisia.
Smoothiet kyllä kelpaa näille nirppanokille, mutta kun samalla metodilla huonolaatuisemmasta lihasta tehdään paremmin maistuvaa niin se on hyi yök. Toki ne nugetit vielä paneroidaan ja paistetaan.
Rainbow nugetit ovat pahan makuisia ja täynnä jotain joka nuljahtelee kun sitä puree.
Vierailija kirjoitti:
Minä oon tehnyt kalasta. Vois tehdä kanan jauhelihastakin. Parasta.Pitää surauttaa jos ei oo jauhelihana. No kala nyt yleensä aina pitää surauttaa.