Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Himoton Esileikki

Vierailija
16.08.2022 |

Jos miehen lämmittelystä ei kiihoitu enää, niin mistä johtuu? Haluan seksiä kyllä. Hän on hyvännäköinen, ei oo siitä kiinni. Hän ei näytä haluaan ja seksi on samaa. On niin vaikea sit kiihottua. Olen puhunu tästä useasti. Hän ei tiiä mitä tehdä sitten. Mitään ei halua mitä mä ehdottaisin, kuten suuseksiä. Vehjekkään mikään iso ole (13cm) että ei se kauheasti tunnukkaan. (Hän saa silti). Onko se laiskuutta? Ei nyt enää yli 20v suhteessa luulis mua jännittävänkään..

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen vulva sulla on?

Vierailija
2/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko kokeilla mun kanssa? Otetaan lounastreffit ja keskustellaan tuosta asiasta ja jos tuntuu kivalta niin kokeillaan oppeja käytännössä. Olen myös +20v ollut suhteessa 43v mies. Hyvännäköinen myös. Muna hieman isompi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seuraamaan miten tämä seksihelteinen saaga jatkuu! Menestystä molemmille rohkelikoille!

Pistäkää tilannepäivitystä ja livekuvaa youtubeen kun sen aika koittaa!

M48

Vierailija
4/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tähän liittyy? Miehelle se kelpaa oikein hyvin.

Vierailija
5/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei kertomasi mukaan näytä haluaan mutta tälle samalle miehelle vulvasi kelpaa oikein hyvin. Hän on siis jollain tavalla ilmaissut asian vai oletatko vain?

Mistä hän saattaisi viehättyä eniten, kun puhutaan juuri sinun vulvastasi joka mitä tiiviimmin liittyy tähän aloitukseesi

Vierailija
6/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tähän varsin oleellisesti. Tee se sormitesti, mistä täällä tänään kirjoitettiin.

Vierailija
7/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyy tähän varsin oleellisesti. Tee se sormitesti, mistä täällä tänään kirjoitettiin.

Itse asiassa testillä mitataan lantionpohjan lihaksien toiminnallisuutta. Ei sillä ole vulvan kanssa muuta tekemistä kuin että sormet kulkevat vulvan läpi vaginaan.

Vierailija
8/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyllerö,ota elämästä kiinni laihduta! Alkaa mieskin herään :D

Vierailija
9/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei halua, niin ei haluttomassa esileikissäkään ole mitään järkeä, eikä seksissä.

Mies pitäisi jotenkin saada haluamaan. Hänen pitäisi itse haluta haluta. Jos ei, niin syy pitää selvittää, onko testot matalat, masennusta vai vieras nainen. Joku pätevä syy pitää löytää tai miehen kertoa. Seksistä voi pitää taukoa, josko se herättäisi miehen.452

Vierailija
10/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi ei kertomasi mukaan näytä haluaan mutta tälle samalle miehelle vulvasi kelpaa oikein hyvin. Hän on siis jollain tavalla ilmaissut asian vai oletatko vain?

Mistä hän saattaisi viehättyä eniten, kun puhutaan juuri sinun vulvastasi joka mitä tiiviimmin liittyy tähän aloitukseesi

Hän ei siis ole kovin aloitteellinen tai kiihkeä.

Hän saattaa kyllä ehdottaa seksiä mutta ei osaa näyttää haluaan.

Vierailija
11/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei halua, niin ei haluttomassa esileikissäkään ole mitään järkeä, eikä seksissä.

Mies pitäisi jotenkin saada haluamaan. Hänen pitäisi itse haluta haluta. Jos ei, niin syy pitää selvittää, onko testot matalat, masennusta vai vieras nainen. Joku pätevä syy pitää löytää tai miehen kertoa. Seksistä voi pitää taukoa, josko se herättäisi miehen.452

Siis mieshän haluaakin, vaan ei osaa näyttää sitä intohimoisesti. Itse vaikeaa syttyä jos toinen on estoinen.

Vierailija
12/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet valinnut sellaisen miehen ja pysynyt yhdessä noinkin kauan? Nyt sitten pitäisi miehen muuttua taikaiskusta kiihkeäksi. Siinähän sinulla on suuri rooli miten kiihkeästi mies sinua haluaa. On muuten todella vaikeaa päättää haluta jotain kiihkeästi jos ei halua.

Vierailija
13/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet valinnut sellaisen miehen ja pysynyt yhdessä noinkin kauan? Nyt sitten pitäisi miehen muuttua taikaiskusta kiihkeäksi. Siinähän sinulla on suuri rooli miten kiihkeästi mies sinua haluaa. On muuten todella vaikeaa päättää haluta jotain kiihkeästi jos ei halua.

Kirjoittakaa rakastelustanne näytelmä. Niin ammattilaisetkin tekevät.

Vierailija
14/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mieshän haluaakin, vaan ei osaa näyttää sitä intohimoisesti. Itse vaikeaa syttyä jos toinen on estoinen.

Kuullostaa siltä, että suostuu vaan ei halua. Hänen tulisi ymmärtää, että mitä halukkaammin puuhaan ryhtyy sen halukkaampi nainen sen helpommin nainen pääsee kiimaan ja sen helpommalla mies itse selviää puuhasta. Ei tuossa ole kuin voittajia. Innottomasti tehden miehellä iso urakka saada nainen pakkaselta kuumaksi. Jos mies ei itse tajua, niin kerro.

Vierailija
15/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies jonka on vaikea kiihottua naisen lämmitelyistä. Seksiä haluaisin kyllä. Hänestä ei ole mitään syytä ulkonäöllisesti panostaa seksissä kun se ei vaikuta hänen kiihoittumiseensa tai haluihinsa yhtään. Olen koittanut ymmärtää tätä ja en puhumisista huolimatta hänen tapaansa kiihoittua ymmärrä. Miten hän on suoraan ilman mitään keskustelua asiasta käynyt esim.antamaan suuseksiä vaikka tietää, se on asia mitä en voi sietää. Onko hän 'tunnevammainen/oikeastihulluvähän'? Nainen on. Ja olen mies tässä tilanteessa. Mikä neuvoksi?

Vierailija
16/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyllerö,ota elämästä kiinni laihduta! Alkaa mieskin herään :D

Ei ole tarvetta laihduttaa :D

Vierailija
17/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HimotonErkki kirjoitti:

Olen mies jonka on vaikea kiihottua naisen lämmitelyistä. Seksiä haluaisin kyllä. Hänestä ei ole mitään syytä ulkonäöllisesti panostaa seksissä kun se ei vaikuta hänen kiihoittumiseensa tai haluihinsa yhtään. Olen koittanut ymmärtää tätä ja en puhumisista huolimatta hänen tapaansa kiihoittua ymmärrä. Miten hän on suoraan ilman mitään keskustelua asiasta käynyt esim.antamaan suuseksiä vaikka tietää, se on asia mitä en voi sietää. Onko hän 'tunnevammainen/oikeastihulluvähän'? Nainen on. Ja olen mies tässä tilanteessa. Mikä neuvoksi?

No ei munkaan mies viitti pestä itteensä, että selittäähän se kiihottumisen vaikeutta. Tässä nyt on se tilanne, että silittely ei oikein kuumenna tarpeeksi. Kyllä kateeksi käy niitä joille 69 on seksissä arkipäivää.

Vierailija
18/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HimotonErkki kirjoitti:

Ensin valitat ettei nainen tee mitään ja kun tekee on sekin väärin? Olet joo tunnevammainen jos et naisestasi kiinnostu ja anna edes mitään tehdä. Kannattaisi varmaan päästää nainen sellaiselle joka naisia,ymmärtää.

Vierailija
19/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tää tämmöstä aina ole ollut. Pitkä suhde vaan meni hänen osaltaan rutiiniksi ja helppoudeksi. Mä ehdotan kaikkee piristystä mutta hän ei koe tarvetta. Hän on tyytyväinen meidän seksielämään.

Edelleenkin, hän sanoo että hän haluaa paljon, mutta ei osaa/kykene/rohkene näyttää sitä. Mä yritän päästä mukaan fiilikseen.

Vierailija
20/31 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa siltä, että suostuu vaan ei halua. Hänen tulisi ymmärtää, että mitä halukkaammin puuhaan ryhtyy sen halukkaampi nainen sen helpommin nainen pääsee kiimaan ja sen helpommalla mies itse selviää puuhasta. Ei tuossa ole kuin voittajia. Innottomasti tehden miehellä iso urakka saada nainen pakkaselta kuumaksi. Jos mies ei itse tajua, niin kerro.

Olen kertonut. Hän ehdottaa seksiä, niin hienovaraisesti, että hyvä kun tajuan vonkaukseksi. Hän sanoo että on vaan semmonen. Vaikee siinä on kiihottua, totta..kun olenkin ihmetellyt että kun kerran kovasti haluaa ni eikö sitä voi kunnolla näyttää.