Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko kertonut joskus jollekin ihmiselle (kumppaniasi ei nyt lasketa) ajattelevasi häntä runkatessasi?

Vierailija
16.08.2022 |

Miten tämä henkilö suhtautui kuulemaansa?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä uskaltaisi.

Ensinnäkään, en todennäköisesti voi luottaa siihen, että asia pysyy salassa. Toiseksi, ja vielä tärkeämpänä, en voi yhtään tietää reaktiota, joka voi olla ääripäästä toiseen.

M34

Vierailija
2/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes tarvinnut kertoa. Tuo nainen kiusoittelee ja puhuu tuhmia tarkoituksella tietäen tarkalleen että jossain vaiheessa on päästävä purkamaan paineita talouspaperiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen käynyt private show -paikoissa runkkaamassa naisten silmien alla. He kyllä tietävät mitä ajatuksissani on :)

Myös nakurannalla olen tehnyt samaa

Vierailija
4/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kännissä pääsin panemaan kihlatun parastakaveria, kerroin hänelle että viimeksi kun hän oli meillä istumassa iltaa kihlattuni kanssa ja minä menin jo nukkumaan, niin runkkasin että olisin nussinut sinua lujaa niin kuin nyt.

Tokas vaan takas että oo nyt hiljaa :D

Sen jölkeen siemensin hänet kunnolla ja sain kehut että olin paras tähän mennessä

Vierailija
5/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kännissä pääsin panemaan kihlatun parastakaveria, kerroin hänelle että viimeksi kun hän oli meillä istumassa iltaa kihlattuni kanssa ja minä menin jo nukkumaan, niin runkkasin että olisin nussinut sinua lujaa niin kuin nyt.

Tokas vaan takas että oo nyt hiljaa :D

Sen jölkeen siemensin hänet kunnolla ja sain kehut että olin paras tähän mennessä

Sitten heräsin

Vierailija
6/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enkä kyllä ajattele kumppanianikaan...

Vierailija
7/27 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana yks mies kertoi ajattelevansa mua. Se tuntui mukavalta, koska mies oli ihan ok. Mutta ei me ikinä päädytty sänkyyn. Muistan kyl sen yhä (hyvällä), vaikka siitä on jo tosi pitkä aika. Mut jos tyyppi olis ollut ällöttävä, en missään tapauksessa olis halunnut kuulla.

Vierailija
8/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erään naisen kanssa ilta päättyi hyväilyyn, mutta hän ei halunnut jatkaa tuota orgasmiin asti. Tuolloin kerroin jatkavani hommat loppuun kotona häntä ajatellen. Noin tapahtuikin. Nainen ei tuohon tunnustukseeni reagoinut mitenkään. Ehkä syynä oli se että hän oli muutenkin aika lähellä huipun saavuttamista. 

Vierailija
9/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran erään naisen kanssa ilta päättyi hyväilyyn, mutta hän ei halunnut jatkaa tuota orgasmiin asti. Tuolloin kerroin jatkavani hommat loppuun kotona häntä ajatellen. Noin tapahtuikin. Nainen ei tuohon tunnustukseeni reagoinut mitenkään. Ehkä syynä oli se että hän oli muutenkin aika lähellä huipun saavuttamista. 

Tyhmältä kyllä kuulostaa ja kovin luterilaiselta tuo naisen käyttäytyminen.

Vierailija
10/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä oli hänen syynsä orgasmin välttelyyn. En tuota kysynyt. Tietenkin mielessäni toivoin että myös hän olisi hoidellut itsensä loppuun, minua ajatellen.

Vierailija
11/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä oli hänen syynsä orgasmin välttelyyn. En tuota kysynyt. Tietenkin mielessäni toivoin että myös hän olisi hoidellut itsensä loppuun, minua ajatellen.

Niinpä, kulttuurillisia omituisuuksia ei normijärjellä varustettu tule usein edes ajatelleeksi.

Vierailija
12/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ottaa aika ison riskin kertoessaan, koska jotenkin ihmeellisesti osa miehistä saa tän kertoo ja osa ei. Tasa-arvon kannattajana pidän tilannetta todella omituisena.

Vierailija
13/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiihottavaa kuulla jonkun miellyttävän ihmisen runkkaavan minua ajatellen.

Vierailija
14/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ottaa aika ison riskin kertoessaan, koska jotenkin ihmeellisesti osa miehistä saa tän kertoo ja osa ei. Tasa-arvon kannattajana pidän tilannetta todella omituisena.

Sinkkumies / -nainen saa kertoa tämän deitilleen. Mutta: kukaan ei saa kertoa tätä työkaverilleen.

Mitä sä nyt siis tarkoitat faktisesti?

Vierailija
15/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies / -nainen saa kertoa tämän deitilleen. Mutta: kukaan ei saa kertoa tätä työkaverilleen.

Miehen A kertominen on miellyttävää ja miehen B on ahdistelua.

Vierailija
16/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen A kertominen on miellyttävää ja miehen B on ahdistelua.

Miten niin ainoastaan miehen? Uliulivitun miesasiamies :-D

Vierailija
17/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoinen ketju, mikäli tuo trolli pysyisi poissa.

Olen haaveillut runkatessa eräästä naisesta, jonka kanssa on ollut flirttiä ja hyvinkin eroottisia keskusteluita, jolloin molempia on panettanut. Näemme harvoin, ehkä kerran vuodessa. Useamman kerran olen miettinyt pitäisikö tunnustaa fantasiointi tuolle naiselle? Olisiko se hänelle ällöttävä vai jopa miellyttävä tieto?

Vierailija
18/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen haaveillut runkatessa eräästä naisesta, jonka kanssa on ollut flirttiä ja hyvinkin eroottisia keskusteluita, jolloin molempia on panettanut. Näemme harvoin, ehkä kerran vuodessa. Useamman kerran olen miettinyt pitäisikö tunnustaa fantasiointi tuolle naiselle? Olisiko se hänelle ällöttävä vai jopa miellyttävä tieto?

Trollilla tarkoitat, mitä aiheenkäsittelyä?

Vierailija
19/27 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella vaikea sanoa. Se riippuu niin monesta asiasta. Miksi teille ei oo tullut seksisuhdetta? Onko jompikumpi tai molemmat varattuja? Aika riskaabelia mennä tunnustamaan. On ehkä tosiaan epäreilua, että hlö a saa tunnustaa mutta b ei.

Vierailija
20/27 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalle se tuntui, kun ystäväpariskunnan mies sanoi pikku huppelissa että on muistellut joskus iltatouhuissaan kivaa näkymää minusta juhannuksen yhteissaunasta :) Ei haittaa ollenkaan ja miksi pitäisi, kivahan se on jos joku saa vähän iloa mielikuvitukseensa minustakin.