Te joilla ei ole pakettiautoa, miten pärjäätte?
Taas tuli pakettiautolla haettua isompaa tavaraa ja on se vain niin kätevä, monta kertaa vuodessa on hyötyä. Ei tarvi maksaa kalliista kuljetuksista joka kerta.
Miten ihmeessä sellaiset taloudet pärjää jos ei ole pakettiautoa? Sillä hoituu kätevästi myös kaikki samat arjen ajot kuin henkilöautolla eli käytännössä korvaa henkilöauton.
Kommentit (46)
Kotiinkuljetus, auton vuokraus.
Aika harvoin on tarvetta pakettiautolle kuitenkaan.
kato kun ei ole tarvetta hakea isompaa tavaraa kun kämppä on jo kalustettu. Jos on tarvis niin peräkärryn vuokraaminen yhdeksi kerraksi ei paljon maksa.
En tarvitse pakua mihinkään. Hlöautoni kuluttaa vähemmän polttoainetta kuin paku.
Mä vaan tungen kaiken henkilöautoon.
Puran vaikka piemnemmäksi, ja esim joulukuusen laitan kunnolla vanhan lakanan sisään.
Kuomullinen siisti peräkärry maksaa halvimmillaan 10 €/vrk.
Sepä se. Kun ei ole ajokorttia ei edes henkilöaitoa, ei pakettiautoa. Varman ymmärrät mitään isompaa hankintaa ei tee, ellei maksa ostopaikan firmalle tuo kotiin.Sama asia Maksat pääset eron vanhat möpelit, ymm.Rahalla saa kyllä kaiken, aina ei sitä ole riittämin kuitenkaan. Joten harvoin tekee isoja ostoksia.Onneksi Helsinki on sujuva nopea julkinen liikenne,yö vuoroineen!
Jaa-a. Ikinä en ole autoa omistanut ja ikää 33 vuotta. Silti edelleen elossa ja voin mainiosti.
Vuokrataan, jos on tarvetta. Harvemmin meillä on niin isoa kuljetettavaa, että tarvitaan pakettiautoa. Yleensähän tuo on silloin jos ostaa jonkun ison huonekalun tai kodinkoneen ja silloinhan liike hoitaa sen kuljetuksen.
Mutta ei meillä ole mitään henkistä estettä pakettiauton vuokraamiseen silloin, kun sellaista tarvitaan.
Ei ole autoa tai korttia, usein ei rahaakaan kaikilla. Hankalaa se onkin, paitsi jos on joku ratkaisu.
Pakettiautolla ei voi kuljettaa kolmea lasta, mutta isolla tila-autolla saa kuljetettua lasten lisäksi sen uuden pesukoneen, jos sattuu tarvitsemaan.
Isällä on peräkärry, sillä kulkee muuttokuormat ja muut isommat.
Asuuko ap jossain maaseudulla, missä ei ole autovuokraamoja?
Pesukone tuli ihan kylppäriin saakka kotiinkuljetuksella, hinta 39€.
Itse tulen olemaan sellainen että tarttisin pakettiautoa. Hamstraisisin tavaraa ja joo kyl se helpottais kun tavaraa piisaa. Ja sit tulevaisuudessa mökkikin on niin helpottaa. Vielä mennään näin.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on iso kuomullinen peräkärry.
Iso kuomuperäkärry on muuten kätevä. Meillä käytetään sitä mm. mattojen pesuun sekä alustana esim. sirkkelöinnissä. Monipuolinen kapine. Joskus on vitsailtu siitä, että muunnettais se tarpeen tullen myös nukkumapaikaksi.
Kotiinkuljetus on kallista, mutta pakun ostaminen ja ylläpito ei? Jos pakettiautoa tarvitsisi sen kerran pari vuodessa, mikä järki ostaa sellainen nurkkiin pyörimään?
Kyllähän tää vähän kituuttamista on tämä pakettiautoton elämä, mutta päivä kerrallaan. Ei auta muu.
Ei mulla oo omaa kuorma-autoakaan, mutta pärjätty on.
Ei ole edes ajokorttia. Hyvin on pärjätty.
Joskus, (silloin hyvin harvoin) kun olen jotain kuljetuspalvelua tarvinnut niin joltain tai jonkun kautta sen olen aina tähän mennessä onnistunut rahalla hankkimaan. (joskus olen joltain saanut sen ilmaiseksikin.)
Meillä on iso kuomullinen peräkärry.