Ketä pystyy juomaan itsensä Fernet Brancasta, Riga Balsamista tai Jägermeisterita känniin?
Minun mies, näköjään pystyy! Joi pullon Riga Balsamia, ja on nyt umpihumalassa. Mökillä ja lomalla.
Kommentit (40)
Riga balsam originaali versio on kyllä hemmetin tujua.
Jos noista jollain yrittää pitäisi, niin Riga Balsamilla sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sannalta onnistuu
Sannan painoindeksillä tulee humalaan jos pyyhkii kasvot alkoholipitoisella kasvovedellä.
Kaltaiseni vanha alkoholisti pystyy vetämään kokoillan kännin millä vaan. Eri alkoholituotteiden vertailu on amatöörien juttu. Olen esimerksi vetänyt 80-prosenttista Stroh-rommia raakana (saaa Saksasta, ei Alkosta), eikä käynyt kuinkaan. En väitä että humalahakuinen juominen olisi järkevää koska ei se ole, mutta älkää nuoret kirjoitelko asioista joista ette tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaiseni vanha alkoholisti pystyy vetämään kokoillan kännin millä vaan. Eri alkoholituotteiden vertailu on amatöörien juttu. Olen esimerksi vetänyt 80-prosenttista Stroh-rommia raakana (saaa Saksasta, ei Alkosta), eikä käynyt kuinkaan. En väitä että humalahakuinen juominen olisi järkevää koska ei se ole, mutta älkää nuoret kirjoitelko asioista joista ette tiedä.
Miten siinä olisi pitänyt käydä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko koittanut, miten kossupullo imeytyy peräsuolen kautta verenkiertoon? Jos et ole, niin voisit poju pitää suutasi vähän pienemmällä ja antaa miesten puhua miten alkoholia nautitaan.
Yhden snapsin pystyy noita vetämään mutta ei yhtään enempää. Yskänlääkkeeksihän kaikki noi oli alunperin tarkoitettu.
Näin joskus ravintolassa, että heidän Talon Viininsä oli Jägermeister! Voi sitä naurua..
Vierailija kirjoitti:
Vana Tallinn toimii myös.
Toi on kyllä ihan saatanan pahaa, ei voi muuta sanoa.
Tästä on se Pieruperseen taideteoskin, mutta en jaksa linjata.
Kannattaa kokeilla Karlsbad Becheria eli Becherovkaa ja Gammel Danskia myös, yhtä hyviä kuin edellisetkin. Underberg on hyvää myös, ainut harmi että on 2 cl pulloissa, joutuu juomaan monta.
Vierailija kirjoitti:
Yhden snapsin pystyy noita vetämään mutta ei yhtään enempää. Yskänlääkkeeksihän kaikki noi oli alunperin tarkoitettu.
Ei ole, vaan ruuan jälkeen digestiiviksi.
Kirjoitustyylistä päätellen AP on juomisen sijasta impannut liimaa.
Me juotiin ämpäritolkulla Fernet Brancaa
Ja freukkareita kuunneltiin
Se meininki taisi olla liian rankkaa
Koska äiti pani radion kii
Fernetillä tempaisee mitä parhaat kännit. Kokeilkaa joskus Zwack Unicumia. Löytyy valtion liikkeestä. Siihen verrattuna Fernet on mehukattia. Terveisin katkeroista pitävä setämies.
Sannalta onnistuu