Voinko hankkia mitään kautta rannekkeita lapsille Linnanmäelle alennuksella?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinun lapsiesi pitäisi päästä sinne alennuksella?
No heidän vanhemmat kaikki ihan pa ja olisi silti hauskaa viedä sinne kaverukset.
Ihmisiä on liikaa. Älä sikiä jos ei ole varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No heidän vanhemmat kaikki ihan pa ja olisi silti hauskaa viedä sinne kaverukset.
Kiinnostava muotoilu; lasten kaikki vanhemmat pa. Eli sinulla on lapsia useiden miesten kanssa, ja he kaikki ovat yhtä pa kuin sinä?
Miksi kristallipalloni näyttää suloisia maitokahvinvärisiä kikkarapäitä, suuren merinisäkkään ja siiderimainoksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostava muotoilu; lasten kaikki vanhemmat pa. Eli sinulla on lapsia useiden miesten kanssa, ja he kaikki ovat yhtä pa kuin sinä?
Miksi kristallipalloni näyttää suloisia maitokahvinvärisiä kikkarapäitä, suuren merinisäkkään ja siiderimainoksen?
Ihana 😊 En tahdo omia lapsia, mutta olen paljon tekemisissä kyseisten lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmaiseksi pääsee leikkikentille, niitäkin on hienoja, joissa on jos jonkinlaisia vehkeitä ja telineitä.
Ostakaa yksi ranneke ja vaihtakaa aina välillä kenellä se on. Monta kertaa romaniperheiden olen nähnyt näin tekevän ja hyvin toimii!
Eihän siellä tarvi käydä kuin kerran vuodessa ja kun sen tietää, lintsirahastoon laittaa kympin kuussa, ens kesänä on sitten mistä ottaa. Pienikin lapsi oppii säästämään noin.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa yksi ranneke ja vaihtakaa aina välillä kenellä se on. Monta kertaa romaniperheiden olen nähnyt näin tekevän ja hyvin toimii!
Se on varastamista.