Miten onnistuu fwb-suhde ilman tunteita?
Miten panokaveri- tai fwb-suhde on mahdollinen, kun käytännössä seksin harrastamiseen tarvitaan jotain tunnetta mutta tuollaisessa suhteessahan nimen omaan tunteet ovat ongelma.
Miten siihen kaveriin siis suhtaudutaan yhtä aikaa sekä tunteella mutta ilman? Ei kai seksin harrastamista oikein voi erottaa ihmisestä jonka kanssa sitä harrastaa.
Vai onko minun seksuaalisuuteni vaan tavallista romanttisempi niin että minä en ymmärrä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Joo, sulla on eri lähtökohdat.
Myös mahdollisesti ideologinen suhtautuminen.
Ei mulla ole mitään ideologista ongelmaa naimiseen. Periaatteesa ymmärrän yhdenyönjutun että se on jännää ja "valloitus", eikä sen ole tarkoituskaan olla "hyvää". Mutta pitempi järjestely ei ole sitä.
alottaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mahdollisesti ideologinen suhtautuminen.Ei mulla ole mitään ideologista ongelmaa naimiseen. Periaatteesa ymmärrän yhdenyönjutun että se on jännää ja "valloitus", eikä sen ole tarkoituskaan olla "hyvää". Mutta pitempi järjestely ei ole sitä.
Sex on iloinen ja tervehenkinen harrastus. Eihän paritanssijoidenkaan tartte olla kirkonkirjoissa. Nehän voi joraa keskenään iäti. Ja se vasta dorgaa onkin!
Onhan siinä tunteita, kun kyseessä on ystävä (f = friend)
Minulla on täysin pelkkä seksisuhde ja hyvin onnistuu. Luotan häneen sillä tavalla kuin siinä tarvitsee, koen hänet haluttavana ja miellyttävänä, se riittää. Olemme ennestään täysin tuntemattomat toisillemme.
Kun tavataan, mennään heti asiaan, ollaan molemmat täysin valmiina. Jälkeen puhutaan muutama sana ja lähdetään kotiin tahoillemme.
Viestitellään melkein päivittäin, jatkuva panetus päällä kun toinen toistaan pitää otteessaan.
Ei minulla ole mitään tunteita, ei edes ihastumista. Otan hänestä vain nautintoa itselleni ja annan sitä hänelle. Ehkä juuri siksi se seksi on jotain ihan uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voisin nussia Laura Huhtasaarta, vaikka ei olla samanmielisiä kuin siitä että seksi on kivaa; luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan enemmän sana kaveri, kuin ystävä.
Seksi on kivaa kun ei ole säheltämistä, jota yhden illan jutuissa usein on. On myös luottamusta toiseen. Mutta toinen ei vaan kiinnosta parisuhdemielessä.
Sullekin varmaa on kavereita joiden kanssa voisit lähteä viikoksi lomamatkalle ja kavereita joiden kanssa et haluaisi lähteä, vaikka ovatkin kivaa seuraa?
Itselläni onnistuu, koska fwb omaa yhtä kinkyn mielen ja täyttää pervoja fetissejäni. Vanilijaseksi ei kyllä onnistuisi.
M49
Vierailija kirjoitti:
Itselläni onnistuu, koska fwb omaa yhtä kinkyn mielen ja täyttää pervoja fetissejäni. Vanilijaseksi ei kyllä onnistuisi.
M49
Kuulostaa ns. sessioilta. Mitkä sun fettarit on? Baarin / fetlifen nick?
Mutta eikö seksiin - panosuhteessakin - liity aika elimellisesti hellyyden osoittaminen ja miten sitä voi osoittaa jos ei tunnu siltä? Ei kai panosuhteetkaan mitään pelkkää läähpuuhia ole.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö seksiin - panosuhteessakin - liity aika elimellisesti hellyyden osoittaminen ja miten sitä voi osoittaa jos ei tunnu siltä? Ei kai panosuhteetkaan mitään pelkkää läähpuuhia ole.
Hyvää pohdintaa.
Mietin asiaa myös sub-domina -perspektiivistä.
Siinäkin jälkibriiffi on ihan olennaisen tärkeä.
(Ehkä maksulllinen seksi poikkeaisi tässäkin kohtaa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää pohdintaa.
Mietin asiaa myös sub-domina -perspektiivistä.
Siinäkin jälkibriiffi on ihan olennaisen tärkeä.
(Ehkä maksulllinen seksi poikkeaisi tässäkin kohtaa)
Mikä tässä oli nyt se alapeukun arvoinen juttu?
Odotan että kommentoit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
En nyt ala niitä täällä kertomaan. Olen hyvin avomielinen ja kokeilunhaluinen. En määrittelisi noita pelkästään sessioiksi, vaikka hän leluni onkin. Voimme tehdä muutakin yhdessä kuten normaalit pariskunnat.
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
En nyt ala niitä täällä kertomaan. Olen hyvin avomielinen ja kokeilunhaluinen. En määrittelisi noita pelkästään sessioiksi, vaikka hän leluni onkin. Voimme tehdä muutakin yhdessä kuten normaalit pariskunnat.
M49
Avomielinen kertoisi enemmän ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
M49
No sä voit vaikka kertoa itsestäsi. Oletko sub?
M49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
M49
M49
En koe olevani, edes switch. Paremminkin olen kinky ja fetisisti jota tosin ei voi mistään ulkoisista piirteistäni huomata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M49
M49
M49
En koe olevani, edes switch. Paremminkin olen kinky ja fetisisti jota tosin ei voi mistään ulkoisista piirteistäni huomata.
Ei kai sitä ulospäin näekään. Paitsi että usein ne kilteimmän näköiset ovat kinkyimpiä. Mielestäni kinky on juurikin että kaikki tuhmempi ja "kielletympi" kiinnostaa. Miksi sitä pitäisi erikseen alkaa määrittelemään. Mistä kiihotut ja minkä ikäinen olet? Oletko siis nainen?
M49
Myös mahdollisesti ideologinen suhtautuminen.