Onko yksin asuminen mukavinta.
Minusta on. Kukaan ei koskaan häiritse ja aina on hiljaista. Musaakin saa kunnella mitä haluaa eikä ole kukaan valittamassa huonosta musasta. Eihän tätä vaihtaisi naisen kanssa asumiseen mitenkään.
Kommentit (15)
Makunsa itse kullakin. Minulla oli nuorena yksi tuttu alivuokralaisenakin. Olen seurallinen luonne, joten on paljon mukavanpaa asua vaimon kanssa kuin yksin.
En ole muuta kokenut niin en tiedä. 25 vuotta olen yksin asunut ja ollut. Ei tosin tänne pikkukämppääni toista varmaan mahtuisikaan. Varsinkin kun olen itsekin niin lihava. En ehkä haluaisi enää tänne toista, koska näin pitkä yksinäisyys tarkoittaa sitä, että en ehkä osaisi ottaa kunnolla toista aina huomioon ja olen niin jämähtänyt omiin tapoihini, että vaikka en sitä tahallani tekisi niin saattaisin loukata toista itsekkyydelläni. Se ei olisi kivaa kenenkään mielestä.
Näin introverttina yksin asuminen olisi kyllä ihan mukavaa. Ottaa päähän, kun joku on koko ajan kysymässä mielipidettä milloin mihinkin yhdentekevään asiaan.
Riippuu kai naisesta. Asuin naisen kanssa kun seurustelin mutta naisesta tuli ärsyttävä valittaja enkä jaksanut sitä.
Seksiä ei tarvii hakea mistään jos asuu naisen kanssa.
Ellen kohtaa elämäni rakkautta, asun loppuelämäni yksin. Aivan parasta!
Ei mulla muuta kirjoitti:
Eihän sitä muutenkaan tarvitse. Yliarvostettua vouhotusta.
Mun mielestä on parasta, varsinkin kun on introvertti. Saa nauttia hiljaisuudesta silloin kun haluaa. Ex-avopuoliso piti aina telkkaria päällä. Voi muutenkin elää just niinkuin tykkää. Kalleus on ainoa miinus.
Kuka nyt mistäkin tykkää. Itse asun mieluiten yksin.
Vierailija kirjoitti:
On siinä puolensa mutta ei ole kivaa.
Niin on kaksi piippunen juttu. Itsemäärämis oikeus.Kukaan ei komenna.Ei määrä mitä syödään, mitä Tv kanavaa katsotaan jne.Mutta yksin asuessa maksat kaikesta yksin. Kaksi vaikka pieni tuloista jakavat menonsa.Mutta kun 24-25 v. yksin asunut. En sopetuisi jakaa tätä pientä asuntoa, toisen henkilön kanssa.Mielummin köyhä ja itsenäinen elämän loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on parasta, varsinkin kun on introvertti. Saa nauttia hiljaisuudesta silloin kun haluaa. Ex-avopuoliso piti aina telkkaria päällä. Voi muutenkin elää just niinkuin tykkää. Kalleus on ainoa miinus.
Mölytoosan pauhuttaminen on hirveetä.
Ehdottomasti. Vaan kyllä siihen naisen pehmeään vartaloon lehmääntyy. Se yksinasuminen tuntuu parhaalle vasta, kun on vuoden pari itsekseen asunut. Kestäkää miehet! Se tulee sieltä....sitten ette koskaan enää ota riivinrautaa selittämään, miten pitää miehen olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mölytoosan pauhuttaminen on hirveetä.
Niin on. Pahinta on valmiiksinauretut sarjat kovalla volyymillä.
Ei mulla muuta kirjoitti:
Niinkö? Et ole tainnut asua naisen kanssa.
On siinä puolensa mutta ei ole kivaa.