IS : Pappi oli niin kovassa humalassa, että hautajaiset jouduttiin perumaan suntio soitti poliisit
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eihän juopuneena työskentely sentään rikos ole. Eihän?
Papit ovat tietääkseni virassa, joten virkavelvollisuuden rikkominen voi tulla kyseeseen rikosnimikkeenäkin.
Jutusta: "Kyseinen pappi ei ollut vakituinen pappimme, vaan hän oli meillä ainoastaan sen takia, että olin itse vapaalla ja vakituinen kappalainen oli lomalla, Vuori kertoo."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Papit ovat tietääkseni virassa, joten virkavelvollisuuden rikkominen voi tulla kyseeseen rikosnimikkeenäkin.
Jutusta: "Kyseinen pappi ei ollut vakituinen pappimme, vaan hän oli meillä ainoastaan sen takia, että olin itse vapaalla ja vakituinen kappalainen oli lomalla, Vuori kertoo."
= "me muutkin olimme ryyppäämässä" :D
Jos suntio oli Piiparinen, hän soitti poliisit paikalle vain todistaakseen, että tällä kertaa kyseessä ei ollut hän
Eteläpohjalaiset häjyhautajaiset. Ihan tavallista niillä nurkilla.
Tulee mieleen tapaus mummon hautajaisista. Mummon veljet olivat kovia ryyppymiehiä ja maistissa myös hautajaisissa. Mummo kuoli siis syöpään nuorena.
Meidän piti etsiä arkunkantajia, koska heihin ei voinut luottaa, että olisivat pystyneet kantamaan arkun arvokkaasti hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen tapaus mummon hautajaisista. Mummon veljet olivat kovia ryyppymiehiä ja maistissa myös hautajaisissa. Mummo kuoli siis syöpään nuorena.
Meidän piti etsiä arkunkantajia, koska heihin ei voinut luottaa, että olisivat pystyneet kantamaan arkun arvokkaasti hautaan.
"Nuorena" tarkoittaa siis 58v.
Kerron teille karun totuuden: Kaikki papit, pastorit ja piispat ovat alhaisia yhteiskunnan LOISIA, saaatana. Aina kun he avaavat kirotut suunsa, ulos tulee toinen toistaansa sairaampia valheita. Kannattaa heti erota kirkosta eikä elättää näitä loisia.
"MILLANEN PÄIVÄ SUL ON HUOMENNA!?!?!"
Meidänkin seurakunnassa oli aikoinaan juoppo kanttori. Saattoi olla hautajaisissa humalassa. Pikkupaikkakunnalla oli puheenaihe. Ihmiset jännitti onko kanttori selvinpäin. Työnsä kyllä osasi. Nyt viraston virkailija töissä humalassa, ei puututa asiaan. Mitähän omaiset ajattelee, kun virkailija kankkusessa ja tekee virheitä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Olikohan siellä Piiparinen kanttorina :D
Just dama tuli mieleen ja Kuusniemen porukat sekä maisemat. 😂
Seurakunnan työntekijät ovat pahimpia kiusaajia, h***ia, narsisteja. Omakohtaista kokemusta on, mutta irtisanouduin vakituisesta srkn virasta ja nyt on parempi olla kaiken kiusaamisen jälkeen. Elämä voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Noissa hautajaisissa on varmaan tuon jälkeen tunnelma kuin... hautajaisissa.
Joissakin kulttuureissa mennään ravintolaan kun vainaja on haudattu. Muistotilaisuudessa otetaan alkoholia ihan vapaasti. Mm briteissä.
Niin mun tätinkin hautajaisten jälkeen oli sen kantapubissa muistelotilaisuus, oli tädin oma toive.
Niin ja tätini oli ihan suomalainen ja täällä asuva.
Vierailija kirjoitti:
"MILLANEN PÄIVÄ SUL ON HUOMENNA!?!?!"
NORMI PÄIVÄ... 😂 😂 😂
Vierailija kirjoitti:
Eteläpohjalaiset häjyhautajaiset. Ihan tavallista niillä nurkilla.
Ei ole. Pyhiä tilaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Noissa hautajaisissa on varmaan tuon jälkeen tunnelma kuin... hautajaisissa.
Joissakin kulttuureissa mennään ravintolaan kun vainaja on haudattu. Muistotilaisuudessa otetaan alkoholia ihan vapaasti. Mm briteissä.
Niin mun tätinkin hautajaisten jälkeen oli sen kantapubissa muistelotilaisuus, oli tädin oma toive.
Niin ja tätini oli ihan suomalainen ja täällä asuva.
Niin. Hautajaisten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
= "me muutkin olimme ryyppäämässä" :D
Jos suntio oli Piiparinen, hän soitti poliisit paikalle vain todistaakseen, että tällä kertaa kyseessä ei ollut hän
Tässä ei ole mitään nauramista, kyllä tuli paha mieli iäkkään lesken ja muiden läheisten puolesta. Heidän ja vainajan häpäisyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tätini oli ihan suomalainen ja täällä asuva.[/quotMinun veljen muistotilaisuus oli hänen kantakuppilassaan. Tuntui oikealta paikalta. Ruoat kuppilan toimesta. Oli varmasti veljeni toivoma tilaisuus, eikä veisattu virsiä, oli sovittu etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se pappi on tehnyt, jos ihan poliiseja on tarvittu?
Ryypännyt? Olisiko poliisit tarvittu puhalluttamaan, jotta saadaan promillelukema talteen.
Sukulaistädin monttubileissä vainajaa siunaava pastori oli juovuksissa, liperit vinksin vonksin ja lauleli virsiä päin honkia. Kukaan ei tehnyt mitään koska se olisi ollut liian suuri häpeä...
Mutta eivät julista kenenkään sukulaisista, että maasta sinä olet tullut, maaksi sinun pitää jälleen tuleman.