Tilasin juuri Saksasta 260 eurolla juomia, säästöä tulee 515 euroa ja pattiarallaa
Kuka oikeasti ostaa Suomesta mitään juomiaan? :D
Kommentit (141)
Älä vaan ikinä tilaa mitään koskaan milloinkaan Juomavarasto -nimisestä firmasta yhdistettynä kuljetus Pakettipoikiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tilannut ja säästin 260 euroa. Kumpi meistä säästi enemmän?
Säästyikö rahat sinulla abdominaseriin vai ternimaitokapseleihin?
Vierailija kirjoitti:
sittenpä ostat alkosta...
Mitä enemmän tilaat ja juot sitä enemmän säästät. Vähän niin kuin laittaisi rahaa pankkiin. Kymmenen vuoden päästä olet jo rikas. Hemmetti maanantainakin voi ihan säästön nimissä juoda sidukan tai kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tilannut Sakasta juomia, enkä ostele niitä muualtakaan. Säästän melkoisesti enemmän kuin ap, koska en ole risamaksainen juoppo. :)
Tuossa onkin loppuvuoden juomat.
Ap
4kk liki 300€ viinaa kurkusta alas?
Vierailija kirjoitti:
Netpris on hyvä. Siellä on alennuskoodejakin.
Eikä ole. Siellä ei ole ohjeita kuinka monta pakettia tarvitset. Eli jos siis ostat enemmän ja kuin yhteen mahtuu, niin jättävät toimittamatta maksetut alkot. Rahoja saa penätä ja eivät meinanneet maksaa. Sieltä tuli vain valheita, että paketti on varastolla ja sitten ei ollutkaan ym. jättävät asiakkaan oman onnensa nojaan, jos ei osaa sanoa moneenko pakettiin tilatut juomat menee.
tiedätkö mitä alkoholi tekee aivoissa oleville neutroneille sekä maksalle?
Vierailija kirjoitti:
Kumminkin ostat jostain S-marketista törkykallista sidukkaa ja maksat kurajuomasta laatujuoman hinnan.
Me ollaan välillä tilattu juomia alks.fi
Vierailija kirjoitti:
Sää säästit 775e. Opettele laskee
Juokse taksin peräsdä kauppaan niin säätät enemmän
Noita summia kun kattoo, niin ei tee mieli seurustella miehen kanssa joka juo.
Säästin juuri 775e kun en ostanut mitään juomia. Pepsi Max lähimarketista riittää juomaksi.
Verottaja lähettää laskun maksomattomista veroista perään.
Ihme että jupottelu on ylpeydenaihe
Taitaa Ap olla trolli mitään oo tilannu ja miettii vaa lisää tyhmempiä aiheita :)
Melkoiset rahat menee täysin turhasta eli vettä hanasta, niin hyvää ja halpaa on.
Ap haluaa maksaa tulli maksut ja saksut päälle kun ei kelpaa suomen alkoholit. Aika outoa
Ostin kesäkuussa olutta 36 koppaa ja 10 litraa viinaa saksasta. Tuli kyllä säästöä paljon. Ei tarvii ostaa tänä vuonna enää suomesta olutta. Kuljetus pitää vaan hoitaa kuljetusfirman kautta mutta netistä löytää kyllä.
u