Hampaidenpoisto
Moikka! Mulla alkaa oikomishoito. Oon 30v ja aikuisena siis oijotaan. Multa pitäis poistaa 4 hammasta kerralla. Ylhäältä 2 ja alhaalta 2. Nyt jännitän kauheasti tätä operaatiota. Sattuuko se ja pystynkö heti töihin suoraa samana tai seuraavana päivänä ja turpooko naama kuinka ja huomaako muut tämän että olen "hampaaton" kiitos jo nyt!
Kommentit (6)
Ei satu yhtään jos on hyvät puudutteet. Pää vaan saattaa heilua jos juuret on tiukkaan kiinni.
4 hammasta kerralla? No huh! Yleensä otetaan vaan 1-2 hammasta kerralla.
Puudutusta vaan. Multa poistettiin vastikään takahammas. En viittinyt tuntiin puhua mut sit ihan normaalisti olin. Naama aavistuksen turvoksissa posken kohdalta.
Poiston jälkeen vasta kipuja. Ei se poisto itsessään satu. Lähinnä ällöttävän tuntuista. Joka tapauksessa, sitä ei tarvitse pelätä.
En menisi töihin samana päivänä, kun on kuitenkin tupot suussa ym. Ellet nyt tee jotain sellaista joka ei vaadi asiakaspalvelua tai mitään fyysisesti raskasta.
Kaverille tuli viisaudenhampaan poistosta pariksi päiväksi leukalukko. Söi pillillä sosetta, kun ei suu auennut. Tarvitseeko sinun puhua töissä?
Kasvot voivat turvota mikäli H-lääkäri on tumpelo, voi tulla esim. myös mustelmia leukaperiin, selitä siinä sitten, että otit ravintolassa pataan jne. Jos 4 hammasta otetaan kerralla, lienee jomotus jonkinmoinen. Ei kovin kivaa puuhaa, jos pakko, sitten vaan pakko. Aika ällöä!