Soitin miehelle ja numeron alle soittettuihin puheluihin tuli jostain syystä paikka jossa on ja se on aivan väärä!!
Sanoi lähtevänsä poikien kanssa mökille naapurikuntaan ja soitin hänelle äsken.
Kauhistuksekseni huomasin, että numeron alla lukee ihan eri paikkakunta (kuopio), joka on meistä 500km päässä.
Mies väitti menevänsä 50km päähän kaverin mökille.
Kavereiden numeroita minulla ei ole enkä voi heiltä kysellä mitään.
Mies pitää kaverinsa muutenkin todella salassa. Ei esittele minulle vaan lähtee yksin reissuun.
Voiko tuo olla virhe?
Mies kirkkain silmin väitti olevansa mökillä.
Tausta ääniä ei kuulunut.
Yleensä puhelimeni ei näytä lokitiedoissa paikkaa, kuin ehkä tuntemattomassa numerossa, mutta nyt jostain syystä näytti soitetun puhelun alla.
Kommentit (19)
Panemassa jotai nuorta tinderhoitoa siellä Kuopiossa, ihan satavarmasti. Mikä muu syy ois valehdella?
Matkapuhelinverkko sekoilee. Ei ole ensimmäinen kerta. Oikeasti ei pitäisi näyttää paikkakuntaa ollenkaan.
Mun puhelin väittää, että mies olisi myös Kuopiossa, mutta tuossahan tuo on meidän pihassa, just tuli kaupasta kotiin. Ja ehti olla kauppareissulla kokonaista 30 minuuttia!
Vierailija kirjoitti:
Puhelimen sijainti sekaisin?
Kerran mullakin luki vanhassa ip ositteessa, että olen tilannut uuden salasanan jossain turun lähellä. Tiedän tasan tarkkaa, että tein tuon kotona eri puolella suomea.
Laita sille viesti "jos kerran olet kaverin mökillä niin miksi mun puhelimessa näkyy että sun puhelin on Kuopiossa?"
Raportoi sit tänne :)
Miksi se puhelin näyttäisi paikkaa?
Tuo Kuopio on varmaan maaginen paikka. Minun tietokoneeni väittää välillä sijainniksi Kuopion, vaikka sinne on yli 450 km matkaa.
Ja puoliso oli kerran muka Saksassa tietokoneen ruoantilausohjelman mukaan, vaikka oli kotona. Se johtui kyllä työnantajan VPN:stä.
No nyt oli kyllä huono. Mutta kyllähän tämänkin mammat uskovat.
No eihän siinä mitään sijaintia näy normaalisti. Puhelin sekoilee.
Minulla on myös puhelin jatkuvasti Kuopiossa. Ilmeisesti jonkun operaattorin default-osoitteisto sojottaa sinne.
T. Turkulainen joka ei ole koskaan Kuopiossa käynytkään
Mun läppärin sijainti on muka Kuopion keskustasta koillisen suuntaan Kekäläisentiellä, vaikka oikeasti olen Tampereella enkä ole koskaan käynyt Kuopiossa.
Mitä väliä sillä on, että missä miehesi on?
Vierailija kirjoitti:
No nyt oli kyllä huono. Mutta kyllähän tämänkin mammat uskovat.
Oletpa hassu kun puhut itsestäsi monikon toisessa persoonassa.
Oikotie väittää, että olen viimeksi katsonut asuntoja Lieksasta. En ole koskaan edes harkinnut moista!
Vierailija kirjoitti:
Panemassa jotai nuorta tinderhoitoa siellä Kuopiossa, ihan satavarmasti. Mikä muu syy ois valehdella?
Minäpä keksin!!!
Olisiko syy valehdella: VitunHuonoVanhaProvo?
Saanko nyt papukaijamerkin?
Ei. Sijainti ei hettele itsestään kuopioon. Ellei sitten käy sielä ja se jää viiveellä sinne.
Miehesi on kuopiossa.
Se mitä siellä tekee on eriasia.