Hääpäiväkirjat MTV Katsomo
Eikö tästä ole vielä keskustelua? Positiivista, että vain yhdellä on tuollainen olkaimeton prinsessamekon hirvitys hääpukuna.
Kommentit (251)
Niina ja Emma ainakin vaikuttavat siltä, että haluaisivat häiden olevan jo ohi kun haluavat vain lomalle suunnilleen vain nukkumaan.
Juuso on kyllä tosi ikävä ja hallitseva kumppani :( tulee erityisesti esille ongelmatilanteissa esim toi häämatkan varaus. Myös tuntuu käskyttävän neaa miten hänen tulee toimia ja useammankin kerran käskenyt olemaan hiljaa jne Hän saa kyllä itse puhua ja tehdä mitä lystää.
eikö ne vieläkään oo päässeet naimisiin :D
On kyllä ihan liiaksi venytetty sarja
Vierailija kirjoitti:
Juuso on kyllä tosi ikävä ja hallitseva kumppani :( tulee erityisesti esille ongelmatilanteissa esim toi häämatkan varaus. Myös tuntuu käskyttävän neaa miten hänen tulee toimia ja useammankin kerran käskenyt olemaan hiljaa jne Hän saa kyllä itse puhua ja tehdä mitä lystää.
Mutta osti kalliit 700€ korvakorut huomenlahjaksi :D
Eikö tämän ohjelman nimi ole Hääpäiväkirjat eikä Aviopäiväkirjat? Siksi ymmärrän miksi häihin päästään varmaan vasta vikassa jaksossa.
Mutta toi Juuso.
Mikä tyyppi
Nea hyvä ihminen älä mene tuollaisen narsistin kanssa naimisiin! Kamalaa alistamista ja jatkuvaa piikittelyä. Taatusti joku koulukiusattu reppana joka on rakentanut jonkun pseudocoolin äijäimagon itselleen.
Toivottavasti hyppää kaivoon mahdollisimman pian ja Nea saa itselleen oikean miehen eikä mitään tommosta mätää kusipäätä.
Noi ripset on kyllä melkoiset karvamadot. On varmaan raskasta pitää silmiä auki.
Lissu88 kirjoitti:
Eikö tämän ohjelman nimi ole Hääpäiväkirjat eikä Aviopäiväkirjat? Siksi ymmärrän miksi häihin päästään varmaan vasta vikassa jaksossa.
Mutta toi Juuso.
Mikä tyyppi
Nea hyvä ihminen älä mene tuollaisen narsistin kanssa naimisiin! Kamalaa alistamista ja jatkuvaa piikittelyä. Taatusti joku koulukiusattu reppana joka on rakentanut jonkun pseudocoolin äijäimagon itselleen.
Toivottavasti hyppää kaivoon mahdollisimman pian ja Nea saa itselleen oikean miehen eikä mitään tommosta mätää kusipäätä.
On se vähän niinkin, että vakka kantensa valitsee. Joillekin näköjään tärkeämpää on se, mitä siitä suhteesta saa. Siis aineellisesti ja rahallisesti. Kattoo noita julkkisblörffejä sun muita, mies kohtelee kun paskaa mut sit kun saa kivan uuden laukun tai hotelliyön niin kaikki paska unohtuu. Sekoitetaan rakkaus ja välittäminen johonkin ihan muuhun, kuvitellaan että kun se käyttää rahaa muhun niin se rakastaa. Tai sitten on vaan niin materialisteja luonteeltaan, että se tavara oikeesti tekee niin onnelliseksi, ettei oo väliä vaikka toinen kohtelee kuinka huonosti. Ihmisarvo ja omanarvontuntoa on toissijaista, kun vaakakupissa enemmän painaa se materia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanja on av-mamma.
Huhhuh. Älä halveeraa av mammoja..
Musta Tanja ja Niko on aivan ihana symppis pariskunta jotenkin luontevia, rehellisiä.
Naispari on myös ihana. Joku oli maininnu ettei jaksa kuunnella sen heppanaisen pälätystä....siitä mä oon kyllä samaa mieltä!
En toivo tätä mutta Neean ja Juuson liitto tulee kestämään yhtä kauan kun konkka tulee tolla kerskakulutuksella. Muutenkin suhde tuntuu perustuvan rahan,merkkien,ylipäätään materian varaan eikä mikään tunnu enää miltään aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Hevostyttö Heidi on sarjan kaunein nainen, mutta jotenkin hieman negatiivinen luonteeltaan.
Vilma on kaunein mun mielestä ja ihanan iloinen ja hymyilevä! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hevostyttö Heidi on sarjan kaunein nainen, mutta jotenkin hieman negatiivinen luonteeltaan.
Kuka? Ootko oikeessa sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Ootko oikeessa sarjassa?
Oho, tarkotin siis Emmaa!
Juuso reissasi samat reissut eksänsä kanssa varmaan tosi hauskaa muistella siellä (Dubai, Malediivit). En ymmärrä miksi Nea ei näe kaikkia niitä punaisia lippuja. Rahaa tuhlataan vaikka sitä ei ole, toinen vaan pelaa ja kiukuttelee kuin pieni lapsi. Juuso ja Juuson ongelmat jotka ei oikeasti edes ole ongelmia.
Tuo Ninan stressaaminen on kyllä ihan överiä, vaikuttaa harvinaisen raskaalta ihmiseltä! Samoin se heppanainen, hirveetä raivoamista joka asiasta.
Juusostahan alkaa tulla esiin narsisti tai jotain muuta vastaavia piirteitä. Ihan heti tätä en huomannut ja tuo pelaaminen ja kontrollointi kun suorastaan vaati, että sama sukunimi pitää olla ja naisen se sukunimeä pitää vaihtaa. On tainnut saada paljon haluamaansa tämä Juuso, eikä kotitöitä ole tainnut paljoa tehdä. Selvästi sarjan miehistä myös Juuso nauttii esilläolosta ja huomiosta sarjan miehistä eniten. Toki Niko nyt on niin stereotyyppinen tiettyjen piirien suomalainen mies kun olla ja voi, mutta ei kuitenkaan yritä esittää mitään ja Aki on sitten vakavampi ja hillitympi.
Vierailija kirjoitti:
Juusostahan alkaa tulla esiin narsisti tai jotain muuta vastaavia piirteitä. Ihan heti tätä en huomannut ja tuo pelaaminen ja kontrollointi kun suorastaan vaati, että sama sukunimi pitää olla ja naisen se sukunimeä pitää vaihtaa. On tainnut saada paljon haluamaansa tämä Juuso, eikä kotitöitä ole tainnut paljoa tehdä. Selvästi sarjan miehistä myös Juuso nauttii esilläolosta ja huomiosta sarjan miehistä eniten. Toki Niko nyt on niin stereotyyppinen tiettyjen piirien suomalainen mies kun olla ja voi, mutta ei kuitenkaan yritä esittää mitään ja Aki on sitten vakavampi ja hillitympi.
Juusohan sanoi että Nea saa ottaa sen sukunimen minkä haluaa, eikä vaatinut mitään ja ihan ymmärrettävää minusta että ei omaansa halua muuttaa koska lapsilla on hänen sukunimi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Ninan stressaaminen on kyllä ihan överiä, vaikuttaa harvinaisen raskaalta ihmiseltä! Samoin se heppanainen, hirveetä raivoamista joka asiasta.
Mä taas tykkään Ninasta ja heppatytöstä, kun eivät ole niin blingblingjasöpönsöpöijquihanaatylleröisiä!
Mun mielestä toi heppa-heidi näyttää Li Anderssonilta ja jotenkin samanlainen habitus 😄
Millä tavalla Ninan stressaaminen on överiä? Pelkän pätkän nähnyt telkkarista ja vähättelet toisen strssiä. Kaikkeahan et siitä telkkarista näe. Jos ihminen on luonteeltaan sellainen, että on paljon menossa ja vaikea sanoa ei, niin kyllä ihminen ylikuormittuu jossain vaiheessa. Jos on isossa vastuussa vaikka firmassa, monta eri harrastusta, tasapainoilua moneen eri suuntaan tekevänä ihmisenä, perhesuhteet..Kannattaa käydä lukee burnoutista mitä se on ennenku tuomitsee ihmisen.
Tämä sarja ei suinkaan kuitenkaan ole mitään rakkauden tai häiden ylistystä tai prinsessapäivän ylistystä. Hyvällä tavalla kriittistä näkökulmaakin on otettu mukaan. Tämähän oikeastaan vahvistaa kriittisiäkin suhtautumista häihin ja avioliittoon eli siihen, miksi pitäisi mennä naimisiin. Kuitenkin ihan liian vähän on käsitelty sitä, mitä häiden jälkeen tapahtuu.