Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpäiväkirjat MTV Katsomo

Vierailija
15.08.2022 |

Eikö tästä ole vielä keskustelua? Positiivista, että vain yhdellä on tuollainen olkaimeton prinsessamekon hirvitys hääpukuna.

Kommentit (251)

Vierailija
81/251 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen negatiivisen sävyistä kommunikaatiota on joillakin.. vaikea uskoa, että naimisiin meno sitä asiaa tulee korjaamaan..

Pitävät varmaan "hyvänä läppänä" tollasta keskinäistä naljailua, mutta ei se kyllä ihan tervettä pohjaa keskustelulle anna - - saati sitten, kun sama tapa viestiä siirtyy lapsiin ja heidän kasvatukseensa.

Todella yleistä ainakin Itä-Suomessa pienemmillä paikkakunnilla. Näiltä tekisi mieli kysyä että onko tuossa sinun puolisossa koskaan mitään hyvää?

Vierailija
82/251 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten kuitenkaan kelvannut se Tom Fordin puku? Siis kun on pukuja ja Pukuja? 

Vai eikö larppaajalla riittänyt pelinappulat.

Olen ilkeä, tiedän. Mutta toivottavasti joku tätä katsoessaan menee itseensä ja näkee, miten typerää tuollainen on. Se ei tee sinusta rikasta, että kuolaat Dubaissa luksusautojen perään ja kerran vuokraat itsellesi semi-sellaisen. Ja sitten lennät turistiluokassa kotiin ja tuleva morsiamesi tulee perässä millä tulee. Siis voi luoja sentään. 

Guccin vyö ja korvikset, ja toisella aina joku merkki t-paita. Ja meidän pitäisi uskoa että tässä menee menestyvä luksuspari? Toivon, että tällainen elämäntyyli kokee inflaation samalla kun oikea inflaatio, pandemia ja sodat tuo järkeä jopa rikasta helsinkiläistä larppaavan pariskunnan päähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/251 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on todistettu: noilla karseilla kynsillä ei voi tehdä yhtään mitään. 

Vierailija
84/251 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä se heppa pari oli ihan kamala ei jaksa millään kuunnella sen akan pälpätystä😂

Vierailija
85/251 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tanja ja Niko oli ihan paras pari

Vierailija
86/251 |
06.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä se heppa pari oli ihan kamala ei jaksa millään kuunnella sen akan pälpätystä😂

Mua häiritsee sen naisen suttunen meikki.

Parempi olis jättää kokonaan meikkaamatta.

Vierailija
87/251 |
07.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea ja Juuso on kun jostain karikatyyristä ajatusmaailmoineen.

-- ihankun molemmilla olis jääny teini-iästä joku vaihe päälle ja yleissivistys puolitiehen.

Mitenköhän ne on osuneetkin löytämään toisen samanlaisen kumppaniksi? - - vai onko tollanen ajattelu joku paikkakuntaan liittyvä ilmiö?

Vierailija
88/251 |
08.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
89/251 |
09.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanja on av-mamma.

Vierailija
90/251 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja on av-mamma.

Huhhuh. Älä halveeraa av mammoja..

Vierailija
91/251 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nea ja Juuso ovat jotenkin vastenmielisiä. Pinnallinen pariskunta. Nainen ei ole yhtään sen kauniimpi karvamatoineen ja botox-naamoineen.

Sen sijaan tykkäsin lesbopariskunnasta. Lämpimän oloinen varsinkin se vaalea nainen.

Vierailija
92/251 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanja on av-mamma.

Mulle tulee Tanjasta mieleen just se, joka on todella aktiivinen facebookin ryhmissä, esim Naistenhuoneella yms. Mutta av-mammoiksi sopii niin Tanja kuin esim Heidikin. Täällä on monen sorttista kirjoittajaa.

Vierailija
93/251 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutellaanko lisää?

Vierailija
94/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nea ja Juuso on kun jostain karikatyyristä ajatusmaailmoineen.

-- ihankun molemmilla olis jääny teini-iästä joku vaihe päälle ja yleissivistys puolitiehen.

Mitenköhän ne on osuneetkin löytämään toisen samanlaisen kumppaniksi? - - vai onko tollanen ajattelu joku paikkakuntaan liittyvä ilmiö?

Tinderissä tavanneet, niin voin vaan kuvitella millaiset profiilit molemmilla on ollu...

Mutta nyt jaksoissa tuntui jo näkyvän aavistus muutakin kuin mukamashienojen lelujen esittelyä.

Ehkä heillä on vielä toivoa kasvaa aikuisiksi ja mielekiinto leluihin vähenee, kun aivot kypsyy? Jotkut kypsyvät myöhään. Jotkut eivät kypsy koskaan.

Vierailija
95/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeen negatiivisen sävyistä kommunikaatiota on joillakin.. vaikea uskoa, että naimisiin meno sitä asiaa tulee korjaamaan..

Pitävät varmaan "hyvänä läppänä" tollasta keskinäistä naljailua, mutta ei se kyllä ihan tervettä pohjaa keskustelulle anna - - saati sitten, kun sama tapa viestiä siirtyy lapsiin ja heidän kasvatukseensa.

Todella yleistä ainakin Itä-Suomessa pienemmillä paikkakunnilla. Näiltä tekisi mieli kysyä että onko tuossa sinun puolisossa koskaan mitään hyvää?

Tanja rakastaa ja SIKSI v1ttu1lee?! WTF?!

Niko on vähän siistimpi suustaan, mutta sama negatiivinen perusasenne ja tatti otsassa enimmän osaa ajasta.

Ihan hirveää, jos pitäis elää ja kasvaa tollasessa komunikaatiokulttuurissa.

Vierailija
96/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas häiritsee Tanjan suttuinen meikki.

Vierailija
97/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas häiritsee Tanjan suttuinen meikki.

Ja Nean aivan vääränlainen/värinen ihomeikki.

Vierailija
98/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess Guess Guess

Vierailija
99/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet Juusolle, ettei sentään rakkaustatuointia halua, vaikka Nea sitä olikin ehdottanut.

Hauska muuten, että Juuson tyttären nimi on Neea, eli melkein kaima uuden puolison kanssa 😅

Vierailija
100/251 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hevostyttö Heidi on sarjan kaunein nainen, mutta jotenkin hieman negatiivinen luonteeltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi