Hyvä terapeutti taiteilijalle
Suosituksia? Haluan jonkun, joka voisi ymmärtää ajatuksiani. Mieluiten Helsingin keskustasta.
Kommentit (33)
Säästä rahasi ja ala meditoimaan. Tai kustanna ensin itsellesi hyvä meditointikurssi, jonka kanssa aloitat.
Kun meditoit vähintään 2 x 20min päivässä, niin voin luvata, että olosi on kohentunut puolessa vuodessa. Kymmenen vuoden kuluttua, et enää tunnista nykyistä minääsi.
Helppoa se ei ole. Meistä jokainen haluaisi siirtää vastuun omasta elämästään muille. Meditointi vaatii itse vastuun ottamista. Henkilökohtaisesti en ole tässä asiassa aivan onnistunut, mutta tiedän ainakin keinon mitä minun PITÄISI tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti taiteilijalle? Onko tämä vitsi?
Ei. Luovuus on vaikea asia. Kaikki eivät pysty ymmärtämään minua. Henkisiä paineita. Yksinäisyyttä. Kuinka paljon mietin asioita.
Haluan keskustella taiteista ja musiikista.
Tää on pakko olla joku persu larppaamassa taiteilijaa, aika harvoin actual taiteilijoiden kesken törmää tämmöseen erityisen spesiaaliin. : D
Vierailija kirjoitti:
Säästä rahasi ja ala meditoimaan. Tai kustanna ensin itsellesi hyvä meditointikurssi, jonka kanssa aloitat.
Kun meditoit vähintään 2 x 20min päivässä, niin voin luvata, että olosi on kohentunut puolessa vuodessa. Kymmenen vuoden kuluttua, et enää tunnista nykyistä minääsi.
Helppoa se ei ole. Meistä jokainen haluaisi siirtää vastuun omasta elämästään muille. Meditointi vaatii itse vastuun ottamista. Henkilökohtaisesti en ole tässä asiassa aivan onnistunut, mutta tiedän ainakin keinon mitä minun PITÄISI tehdä.
Tiedätkö, en aio tehdä niin. Maalaaminen on eräänlaista meditaatiota. Olen liikaa ajatuksieni kanssa. Tai niiden tyhjyyden.
Elämässä on Jing ja Jang. Täysi ja tyhjyys.
Tarvitsen täyden energiaa nyt elämääni.
Saunominen ja kylmässä vedessä ja uiminen helpottaa, esimerkiksi.
Jos masennuksen hyväksyy, se ei enää hallitse elämää niin paljon. On pelattava niillä korteilla, jotka sulla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö, en aio tehdä niin. Maalaaminen on eräänlaista meditaatiota. Olen liikaa ajatuksieni kanssa. Tai niiden tyhjyyden.
Elämässä on Jing ja Jang. Täysi ja tyhjyys.
Tarvitsen täyden energiaa nyt elämääni.
Saunominen ja kylmässä vedessä ja uiminen helpottaa, esimerkiksi.
Aalloissa kelluminen. Kylmä vesi.
Pitääkin ottaa uiminen osaksi viikkorutiinia.
Vierailija kirjoitti:
Jos masennuksen hyväksyy, se ei enää hallitse elämää niin paljon. On pelattava niillä korteilla, jotka sulla on.
Totta. Joten tänään oli sitten huono päivä. Huomenna luultavasti myös. Koko viikko on paskaa. Ensi viikko on parempi.
Olen ehkä myös liikaa urbaanissa ympäristössä. Kasvien hoitaminen ja tarkkailu voisi auttaa.
Käveleminen helpottaa. Se on ihmeellistä.
Siinä ne tulikin. Enemmän uimista ja kävelyä ja kasvien tutkimista. Ehkä myös eläimien tarkkailua.
Kaiken pitäisi olla tasapainossa elämässä. Se on aika vaikeaa saada Fengshuit kohdalleen.
Herkkänä ihmisenä reagoin herkemmin ympäristön muutoksiin ja oikeastaan kaikkeen ympäristössä.
Masennus on varjo, joka on kulkenut ylläni oikeastaan koko elämäni.