Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ideoita, missä keski-ikäinen voisi tavata uuden kumppanin?

Vierailija
15.08.2022 |

Olen vähän itsellekin yllätyksenä lähes nelikymppinen sinkku. Lapset eivät ole kovin pieniä enää ja aikaa olisi itsellekin ja parisuhteelle.

Olen perhekeskeinen ja viihtyisin yhden kumppanin kanssa, kertakäyttökulttuuri lähinnä etoo. Onko hyviä ideoita, missä voisi tavata tavallisia miehiä, jotka tykkäävät tehdä tavallisia asioita irtosuhteiden metsästyksen ja baareilun sijaan. Tinderiä kokeiltu, ja tapasin vain seksin ehdottelijoita.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä noin vanha mummeli enää miehellä tekee? Olet muutenkin liian vanha alle 80-vuotiaille miehille. Ne kaikki tahtoo 25-vuotiaan timmin kaunottaren. Sorry.

Vierailija
2/5 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti uuden harrastuksen aloitusta, sellaisen mikä kiinnostaa sinua itseäsi, jossa tapaa useita ihmisiä ja missä toivomasi kaltainen mies voisi käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder, bumble, facebook dating, badoo, okcupid.

Nettideittailua ei kannata hylätä vain sen takia että jotkut ehdottavat seksiä. Ohita nuo miehet ja laita tykkäyksiä ja viestejä miehille kenellä on profiiliteksti täytettynä ja asialliset kuvat.

Ei saa luovuttaa niin helposti.

Vierailija
4/5 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambiassa kuten muutkin mammat?

Vierailija
5/5 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin töistä.

Eikö niihin tinder ym ilmoituksiin voi laittaa että seksin perässä olevien turha kirjoittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi