Te, jotka ette ole sairastaneet koronaa (ainakaan tietoisesti)
Mikä veriryhmä teillä on? Entä mikä on hemoglobiiniarvonne?
Kommentit (28)
A- ja jossain siellä 140-150 välillä hemoglobiini on sahannut kun olen luovuttamassa käynyt. En usko, että kummallakaan on ollut vaikutusta suuntaan tai toiseen sen osalta, etten ole vielä onnistunut koronaa saamaan.
O+ ja Hb 140. Eli erityisen hyvä Hb naiselle.
Vierailija kirjoitti:
O+, 98-110.
Isäni O-, 228, sairastanut elämässään vain yhden rajun hengitystieinfektion lapsena.
Olen käyttänyt ffp-suojainta koko ajan. Se toimii.
Vierailija kirjoitti:
Olen käyttänyt ffp-suojainta koko ajan. Se toimii.
Jaa. Minä en ole koskaan käyttänyt ja sekin on toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ellet harrasta lainkaan liikuntaa. Mitä korkeampi Hb, sitä "paksumpi" veri - ja suurempi trombivaara (tietysti Hb on vain osa kokonaisuutta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ellet harrasta lainkaan liikuntaa. Mitä korkeampi Hb, sitä "paksumpi" veri - ja suurempi trombivaara (tietysti Hb on vain osa kokonaisuutta).
Kyllä harrastan liikuntaa.
Mielenkiintoista on, jos jokin veriryhmä korreloi sairastamisen määrää SUHTEELLISESTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, ettei Hb 140 ole mitenkään erityisen korkea. Sellainen ei vielä sinänsä aiheuta mitään trombivaaraa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista on, jos jokin veriryhmä korreloi sairastamisen määrää SUHTEELLISESTI.
Kyllä uskon, että sillä on jossain määrin merkitystä. Samoin muutenkin vaikuttaa vastustuskykyyn.
O+ ja 138. Eiköhän tulevaisuudessa tästäkin aiheesta saada lisää tietoa. Ja kolme rokotusta on ja rutosti altistumisia!
Vierailija kirjoitti:
O+ ja 138. Eiköhän tulevaisuudessa tästäkin aiheesta saada lisää tietoa. Ja kolme rokotusta on ja rutosti altistumisia!
Minulla O+, Hb 140, 2 rokotetta ja myös paljon altistumisia niin kotona kuin työpaikallakin. Muu perhe oli koronassa (heillä ei ole O+) ja en saanut, vaikka räkä lensi.
Veriryhmä kyselyn ymmärrän, mutta hemoglobiinin korreoimista koronaan en ole kuullutkaan. Ja eikö Ferritiini ole se rauta-arvo mitä nykyään enemmän seurataan.
D-vitamiini arvon kysely kiinnostaisi, sillähän on todettu olevan yhteys vakavaan koronaan.
O+, 98-110.