Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kertokaa pervoiluistanne, joita pidätte "normaaleina"?

mv
15.08.2022 |

Tuolla aiemmin on ketju, jossa kysytään miehiltä heidän pervoiluistaan, joita he pitävät normaaleina. Tasapuolisuuden nimissä kysytään naisiltakin, että mitä sellaista tykkäätte touhuta, mistä ei ehkä kannattaisi kertoa ;)
M35

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärjistettynä tähän pitäisi kai kysyä, että eikös naisten pervoiluja kutsuta nykyään voimaantumiseksi? Mutta joo, minäkin olen utelias kuulemaan naisilta, miten he pervoilee.

Vierailija
2/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pervoilen niin, että jos ollaan oltu erossa pidempi aika (yli viikko), niin menen suihkuun miehen kanssa ja tyhjennän pussit joko kädellä tai suulla. Jos suulla, niin nielen lastin. Toimii! Sitten sängyssä mies ei tule liian aikaisin, minulla kun menee yli 20 minsaa orkun saavuttamiseksi, vaikka klittaa hiplattaisiin kädellä kuinka. Toki vibran avulla saan muutamassa minuutissa, mutta siinä on vaarana, että mies tulee ennen minua. Sen verran se vibra vaikuttaa myös penikseen, joka on sisälläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pervoile, mutta saan miehet pervoilemaan kanssani haluamallani tavalla.

Vierailija
4/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hulluna eturauhasleikkeihin. Sormin, strap on, lelut ja ihan rimming myös kiihottavaa. Ei liian outoa mutta ei naisilta kauhean yleistäkään, mitä olen ymmärtänyt.

Vierailija
5/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pervoilen niin, että jos ollaan oltu erossa pidempi aika (yli viikko), niin menen suihkuun miehen kanssa ja tyhjennän pussit joko kädellä tai suulla. Jos suulla, niin nielen lastin. Toimii! Sitten sängyssä mies ei tule liian aikaisin, minulla kun menee yli 20 minsaa orkun saavuttamiseksi, vaikka klittaa hiplattaisiin kädellä kuinka. Toki vibran avulla saan muutamassa minuutissa, mutta siinä on vaarana, että mies tulee ennen minua. Sen verran se vibra vaikuttaa myös penikseen, joka on sisälläni.

Paina yläpeukku jos pidät tätä pervona, alapeukku jos et pidä

Vierailija
6/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenk

leikkejä arvottaa? Jos heille ok niin on-

Vierailija
7/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn runkkaamamassa naapurin miehen välillä, se maksaa hyvin. Mun osalta asiassa ei oo tippaakaan seksuaalista. En ikinä tekis sen kaa muuta.

Tykkään kiusata työkaveria niin et se kulli pystys joutuu tekee työtään.

Myyn pikkareita, korkkareita, muita kenkia tai mitä miehet haluaa omaksi iloksi runkkailtavaks. Siinäkää ei oo multa mitää seksuaalista, en kiihotu asiasta.

Vierailija
8/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan uima-altaaseen. Monethan tekee laiskuuttaan niin, mutta itse siksi kun tuntuu tuhmalta.

Vierailija
9/12 |
15.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paina yläpeukku jos pidät tätä pervona, alapeukku jos et pidä

Nyt naiset lukekaa tuo teksi herkällä korvalla.

Vierailija
10/12 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olemme yhtaikaa suihkussa mies haluaa kusta vatsalla. Jos homma kiihottaa niin ei haittaa

Vierailija
11/12 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olemme yhtaikaa suihkussa mies haluaa kusta vatsalla. Jos homma kiihottaa niin ei haittaa

?

Vierailija
12/12 |
16.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissailu seksin yhteydessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi