Nainen, voiko sinusta mies olla onnellisempi sinkkuna kuin olla parisuhteessa naisen kanssa?
Miehet yleensä luulevat, että nainen olisi onnellisempi yksin. Mutta entä naiset?
Kommentit (33)
Ei.
Miehet ei voi elää ilman naisia. Eihän miehet osaa edes pestä pyykkiä ilman, että nainen tekisi sen alusta asti miehen puolesta!
Vierailija kirjoitti:
No mistä minä tiedän, eiköhän se riipu miehestä.
Hyvä on. USKOTKO, että mies voisi olla onnellisempi sinkkuna kuin olla parisuhteessa suominaisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on. USKOTKO, että mies voisi olla onnellisempi sinkkuna kuin olla parisuhteessa suominaisen kanssa?
Mikä ihme on "suominainen" ? Suomessa on naisia reilu parisen miljoonaa ihan erilaista persoonaa.
Yhdenkään naisen ego ei kestä sitä, kun mies on onnellisempi sinkkuna kuin suomiakan kotiorjana.
M26
Epäilen, että pidemmässä juoksussa ei.
Alussa voi olla innostus mutta sinkkuuteen turtuu vähitellen, toiset nopeammin kuin toiset.
Kyllä ihminen kaipaa kumppania. Kaverit voivat kannatella tältä osin jonkin aikaa, mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä useammalla kaverilla on perhe ja velvollisuudet ja se ikisinkku on aika yksin.
On toki niitäkin jotka huomaavat tämän vasta keski-iässä istuessaan viikonlopusta toiseen pubissa joko yksin tai samojen naamojen kanssa. Kun naiset ei enää osoitakaan huomiota vaan menee toiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme on "suominainen" ? Suomessa on naisia reilu parisen miljoonaa ihan erilaista persoonaa.
Kyllä suominainen on ihan oma lajinsa.
Ei voi koska miehellä pitää olla aina syntipukki mitä syyttää omista vajaavuuksistaan ja ongelmistaan.
Pelasin pöytäkoneella (joka on olohuoneessa), koko viikonlopun.
Oli mukavaa.
Nyt taas töissä.
Viikon päästä lomilla ja koko viikko pelkkää hauskaa ajanvietettä luvassa.
Voitte miettiä olenko onnellinen.
M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdistävä tekijä on nalkutus.
Tietenkin voi. Joskus sivusta nähnyt suhteita, joissa nainen kohtelee miestä aivan kammottavalla tavalla. Ainakin näissä tapauksissa varmasti olisi parempi olla yksin.
Jos ukko hoitaa asialliset hommat eikä ryyppää, ei sille tarvitse nalkuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lienee samanlainen yleistys, kuin palstamies. Yhden tai useamman oman kokemuksen oletetaan koskevan kaikkia saman sukupuolen omaavia.
Mies on kaikkein onnellisin suhteessa toisen miehen kanssa.
Tietenkin voi siinä missä nainenkin, mies ajattelee että miksi ottaa koko lehmä jos maitoa saa muutenkin ja nainen puolestaan tuumii asian niin että miksi ottaa koko sika jos haluaa pätkän makkaraa.
Mummo jo kirjoitti:
Epäilen, että pidemmässä juoksussa ei.
Alussa voi olla innostus mutta sinkkuuteen turtuu vähitellen, toiset nopeammin kuin toiset.Kyllä ihminen kaipaa kumppania. Kaverit voivat kannatella tältä osin jonkin aikaa, mutta mitä enemmän ikää tulee, sitä useammalla kaverilla on perhe ja velvollisuudet ja se ikisinkku on aika yksin.
On toki niitäkin jotka huomaavat tämän vasta keski-iässä istuessaan viikonlopusta toiseen pubissa joko yksin tai samojen naamojen kanssa. Kun naiset ei enää osoitakaan huomiota vaan menee toiseen suuntaan.
Just noin mun exällä on mennyt avioeron jälkeen. Ensin euforia sinkkuudesta ja sitten iskee arki päin naamaa. Kukaan ei enää kokkaile hyviä ruokia, ei siivoa, tiskaa, eikä pese pyykkiä. Ne kaikki joutuu tekemään nyt itse, eikä oikein iske kipinää. Alakerran pubista löytyy ryyppykavereita, samanlaisia keski-ikäisiä eronneita, karanneita ja ikisinkkuja. Omilla kavereilla on menoa perheen kanssa, ei ne ehdi tulla sinne pubiin istumaan kaljan ääreen.
Ei ämmästä ole miehelle mitään muuta kuin haittaa.
Okei eli ulkomaalainen nainen pitäisi kumminkin olla. Eihän mies silloin halua pysyä sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Okei eli ulkomaalainen nainen pitäisi kumminkin olla. Eihän mies silloin halua pysyä sinkkuna.
Palstaulit haaveilee aasialaisista kaunottarista, mutta kun ne on niin persaukisia, ettei niillä ole sellaiseen varaa, niin käyttävät aikansa purkamalla katkeruuttaan suomalaisille naisille.