Kuntosalilla käyvä nainen! Ottaisitko salikortin kuntosalille, johon ei tule ryhmäliikuntaa?
Kommentit (31)
Kyllä voisin pelkästä salistakin maksaa. Vielä jos ois mahdollista pelkkä kuntosali+lapsiparkki (täällä se sisältyy vain jos ottaa myös ryhmäliikunnat). Tykkään kyllä ryhmäliikunnastakin periaatteessa, mutta aikataulut ei aina osu kohdalleen, ja pelkkä salikin riittäisi. Ja miksi en treenaa kotona? No esim niitten lasten takia, paljon helpompaa mennä sinne salille jossa saa rauhassa keskittyä. Lisäksi siellä on muitakin laitteita kuin ne vapaapainot, on meilläkin autotallissa jotain painoja mutta eipä niillä hirveästi tule tehtyä. Saliympäristö on kivempi kaikin puolin, kun ei ole kotona tilaa varata kokonaista huonetta kuntoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuohan riippuu ihan siitä,mistä tykkää. Välillä oon käynyt ryhmäliikunnoisssa, tällä hetkellä sali+juoksu on mun lajit.
Mikä laji on sali? Mitä sinä siis konkreettisesti teet?
Nostella painoja esimerkiksi, vapaat painot tai laitteissa. Tai käydä polkemassa vaikka kuntopyörällä.
Ja tuostako pitää maksaa monta kymppiä kuussa?
Minulla on kuntopyörä ja monenlaiset painot kotona.
No mä en maksaisi, mutta toiset maksaa.
Sorry, unohdin laittaa, etten ollut tuo alkuperäisen kommentin esittäjä.
Jos kotona on ahdasta tai siellä asuu muita ihmisiä, on ihan kivaa päästä salille rauhassa tekemään omaa juttua. Siellä ei kukaan tuu keskeyttämään tai kommentoimaan (tai matkimaan tai kiipeilemään päällä).
Yksin asuvalla tilanne on tietenkin eri. Toki heillekin voi olla kiva (ja tehokkaampaa) tehdä treeni salilla, vaikka kotona olisikin jumppamatto ja yhdet käsipainot.
En ole ikinä käynyt millään ryhmätunnilla. Rautaa siellä käydään nostamassa, ei hetkuttamassa persettä. Mutta tietysti mummoille pitää olla myös juorutunnit.
Kuntosali+ryhmäliikunta+lapsiparkki. 👌🏻
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käynyt millään ryhmätunnilla. Rautaa siellä käydään nostamassa, ei hetkuttamassa persettä. Mutta tietysti mummoille pitää olla myös juorutunnit.
Huomaa kyllä että et ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Okei eli enemmistö naisista haluaa (myös) ryhmäliikuntaa.
Ap
Aika hätäinen johtopäätös, kun ketjussa oli vasta kymmenkunta vastausta kysymykseesi, ja niissäkin mielipiteet vaihteli paljon.
Lisäksi tarvittaisiin vähän enemmän kuin keskusteluketju täällä, jos halutaan yleistää tuloksia muihin kuin av:n käyttäjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei eli enemmistö naisista haluaa (myös) ryhmäliikuntaa.
Ap
Aika hätäinen johtopäätös, kun ketjussa oli vasta kymmenkunta vastausta kysymykseesi, ja niissäkin mielipiteet vaihteli paljon.
Lisäksi tarvittaisiin vähän enemmän kuin keskusteluketju täällä, jos halutaan yleistää tuloksia muihin kuin av:n käyttäjiin.
No ei tässä nyt mitään virallista markkinatutkimusta olla tekemässä :D
Ap
Minä en käy ryhmäliikunnoissa. Haluan treenata oman aikatauluni mukaan, siis silloin, kun lapsilla on harrastukset. Pelkkä sali riittää mulle. Ryhmäliikunnoissakin kävin joskus nuorempana, mutta nykyään 40+ ikäisenä kaipaan paljon omaa rauhaa ja tuntuu, että se ihmispaljous ahdistaa.
Mulla ei ole korttia, joka kattaisi ryhmäliikunnan. Mutta tykkään saleista, joissa on sellainen. Ryhmäliikuntatunti kun on menossa, on ainakin meidän paikallisessa salissa hiljaista! Useamman kerran olen saanut kuntosalin puolella olla yksin, kuten myös virtuaalitunnit olen laittanut päälle ja yksin jumppaillut.
Lähde nyt menemään tästä ketjusta. Tämä oli naisille tarkoitettu 🙄
Ap