Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva nalkutus taas. Huomautin ettei maitopurkista suoraan juominen ole kivaa.

Vierailija
14.08.2022 |

Nyt saan kuulla huutoa kun kosken sinne ja tänne, en saa jääkaapista ottaa ruokaa ja lämmittää, vaikka toki kädet olen pessyt, mutta levitän bakteereja sinne sun tänne kuulemma.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kummallekin oma maitopurkki, niin saa ryypätä suoraan purkista.

Vierailija
2/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kivaa olekaan, kun maito valuu leukaa pitkin rinnuksille. Piimällä on sama ominaisuus. Ehkä sen takia on keksitty juomalasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostakaa kummallekin oma maitopurkki, niin saa ryypätä suoraan purkista.

No en osta, käytän yleensä vain kahviin, eikä tuo jättäisi purkkiani rauhaan. On sanonut esim. ettei juo colaa, no kun ostin niin kuinkas kävikään, sielläpä se pullollani oli kysymättä. Samoin kaikki muu vaikka yrittäisin sanoa että tämä on nyt minun. Likaisin käsin kaivamassa, ja sitten huutaa minulle kuinka sotken kaiken basilleillani.

Vierailija
4/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko teinejä molemmat??

Vierailija
5/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakaa erillenne.

Vierailija
6/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille omat jääkaapit ja ruuat. Sitten voi rauhassa sikalla.

Vierailija
7/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse taistelusi

Vierailija
8/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinen juo maitoa?

Vierailija
9/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, lähden heti kun voin. Surettaa vain että miksi tästä elämän suurimmasta rakkaudesta tulikin näin suurta kärsimystä.

Ja niin, keski-ikäisiä ollaan.

Ihan kuin tuo olisi jossain psykoosissa välillä, mitään ei kuuntele kun vain haukkuu ja syyttelee oudoista asioista.

Vierailija
10/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni mielestä oli outoa ettei raakaa kanaa/kalaa voi käsitellä samoilla ottimilla mitä kypsää, ja että samaa leikkuulautaa ei voi käyttää salaattin ja kanan leikkuuseen vähän huuhtaisemalla välissä. 

Kunnes hän sai kampylobakteerin. 

Aika kauan siihen meni, monta vuosikymmentä, mutta kun oikein jätti huomioimatta hygienian riittävän kauan niin tulihan se sieltä.

Ja kyllä, hänen kokatessaan kanaa olin lähes aina vieressä neuvomassa mitä ei saa tehdä, ja että kanan pitää olla kunnolla kypsää.

Nalkutinalkuti

Vierailija
11/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappiin voi ostaa sellaisen lukollisen laatikon joka muistuttaa hieman kassakkaappia mutta muovinen ja paljon ohuempi. Molemmille semmoset ja omat herkut ym omiin lukollisiin laatikkoihin niin ei toinen mee hörppimään toisen juomista ilman lupaa.

Vierailija
12/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkaisisin kierrepotkulla pään irti jos joku ämmä urputtaisi että juon maitoa siten kuin juon.

Vierailija
13/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksin nerokkaan idean. Mitä jos ottaa aina yhden purkin johon merkitsee teipillä, että se on yhden ihmisen suoraan purkista juotava - muut eivät ota vahingossa.

Vierailija
14/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksin nerokkaan idean. Mitä jos ottaa aina yhden purkin johon merkitsee teipillä, että se on yhden ihmisen suoraan purkista juotava - muut eivät ota vahingossa.

Kun ei se välitä, johan kerroin tuosta colasta, jota kuulemma inhoaa.

Vierailija
15/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös omia muita huonekaluja sekä huoneita niiden ympärillä.

Vierailija
16/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kauramaitoa joka tarkoitettu kahviin, paremman makuistakin kuin normimaito.

17/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuosikymmentä sitten erään pohjoisen kunnan johtoryhmä oli syömässä ravintolassa. Perusturvajohtaja sekä minä otimme maitoa. Tällöin vt.elinkeinosihteeri (nainen) tokaisi, että vain vasikat juo maitoa. Kommentti oli niin pöyristyttävä, että se osoitti ko. naisen tilannetajun puutteen. Hänen työsopimustaan ei sitten jatkettukaan varmaan monista syistä.

Vierailija
18/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen myös omia muita huonekaluja sekä huoneita niiden ympärillä.

Ehkä jopa omia kaupunkeja.

Vierailija
19/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jääkaapit eri osoitteissa on oikea ratkaisu.

Vierailija
20/21 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka aikuinen juo maitoa?

Kuka aikuinen kyselee noin typeriä? Itse en maitoa juo, mutta todella moni aikuinen juo. Olen vanhuspuolella töissä ja moni vanhus haluaa ruokajuomaksi maitoa.