Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka mitättömistä syistä tiedät ihmisten menneen terapiaan apua hakemaan?

Vierailija
14.08.2022 |

Otsikossa

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira kuoli

Vierailija
2/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan toinen ei tiedä, mikä on jonkin ihmisen perimmäinen syy tai tarve terapialle. Kavereille ei kerrota kuin valittu viipale. Ja pieni asia voi nostaa pintaan paljon vakavampia vanhoja juttuja. Tämä on muuten erittäin tavallista. Koiran kuoleman jälkeen voidaan vasta alkaa surra kymmenen vuotta sitten kuollutta äitiä.

Suomalaiset tuskin käyvät terapiassa liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermies ghostasi

Vierailija
4/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi lasten vanukkaat

Vierailija
5/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävä, ei edes mikään paras ystävä vaan ihan perusystävä, jonka kanssa viestintä oli viimeiset n. 7 vuotta tapahtunut 99% etänä, eli vaikeaa elämänvaihetta ja oireili voimakkaasti. Tämä oli mulle niin rankkaa että harkitsin meneväni terapiaan. Mulla on kyllä ihan oikeitakin traumoja joiden takia olen aiemmin käynyt terapiassa, että ei tuo ystävä mikään mun elämän pahin juttu ollut. Mutta yllättävän paljon se muhun vaikutti. Eikä kyseessä ollut mikään mun muiden traumojen triggeröityminen vaan se, että ystävä imi musta energiaa enkä kuitenkaan osannut auttaa häntä mitenkään. 

Vierailija
6/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en pääse psykan vastaanotolle, kun kaikki ajat on ihan varattuja. Näitä aikoja ei näköjään jaeta kiireellisyysperiaatteen mukaan. Mutta eipä siinä mitään, ehkä nää koiran kuolemaa surevat tarvitsevat jutteluapua.

Parantumattomaan syöpään sairastunut 35-vuotias pikkulapsen äiti

Vierailija
7/7 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä en pääse psykan vastaanotolle, kun kaikki ajat on ihan varattuja. Näitä aikoja ei näköjään jaeta kiireellisyysperiaatteen mukaan. Mutta eipä siinä mitään, ehkä nää koiran kuolemaa surevat tarvitsevat jutteluapua.

Parantumattomaan syöpään sairastunut 35-vuotias pikkulapsen äiti

Terapeutit valitsevat asiakkaansa ei asiakas terapeuttia ainakin PK seudlla kun pipipäitä naisia on niin paljon