Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder mies yllättäen ghostasi

Vierailija
14.08.2022 |

Ei jaksaisi tällaista peliä enään. Ehdittii pari kertaa nähdä ja vähän nihkeätä toki oli viestittely, ehkä olisi pitänyt arvata tämän tulevan..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyyköhän Tinderistä ollenkaan mitään kunnollisia miehiä jotka haluaa parisuhdetta?

Ei kait se Tinder ole sinänsä parisuhdetta varten tarkoitettu, sitä varten on Deitti.net tai OKCupid.

Vierailija
22/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos usein joutuu ghostatuksi tavoittelet liian tasokasta miestä. Jos pari kertaa tavattu niin ghostaaminen on vain mielenkiinnon hiipumista. Et ollut riittävän kaunis ja kiinnostava. M41

Ei voi kuin ihmetellä, että miksi nämä "liian tasokkaat" miehet laittavat tykkäyksen, aloittavat keskustelun ja vielä itse ehdottavat treffejä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyyköhän Tinderistä ollenkaan mitään kunnollisia miehiä jotka haluaa parisuhdetta?

Tekeekö parisuhteen hakeminen miehestä kunnollisen?

Ja panon hakeminen epäkunnollisen?

Tiedoksesi, useimmiten mies hakee parisuhdetta vain siksi, ettei hänen resurssinsa riitä hakemaan pelkkää panoa.

Eli ei ole tarpeeksi komea/pitkä/rikas/supliikki/lihaksikas jnejne saadakseen pelkkää hetken huumaa.

Ainoa tapa saada tuheroa ja selviytyä, on esittää "kunnollista" parisuhdemiestä, vaikka se syvin motiivi on saada nainen jonka ränniin rynkyttää rojut, talouspaperipalan sijaan.

Näin se menee. Itsekin esitän aina, että loppujen lopuksi etsin vakavaa suhdetta, mutta hitot. Aina siellä jossain välissä löytyy sauma, missä unohtaa nainen ihan siististi.

Vierailija
24/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kiertää nämä omasta mielestään tasokkaat miehet kaukaa. Tinderissä varsinkin.

Nämä on niitä pahimpia paskoja joihin aikaasi tuhlaat.

Näillä on aina joku instan persemissi kimpussa ja 10 muutakin yöseurana. Kiva vähän vaihdella!

Vierailija
25/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse monesti sovin treffit, mutta en ilmaannu paikalle.

Vierailija
26/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse monesti sovin treffit, mutta en ilmaannu paikalle.

Hot, olet hyvä ihminen

Vierailija
27/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos usein joutuu ghostatuksi tavoittelet liian tasokasta miestä. Jos pari kertaa tavattu niin ghostaaminen on vain mielenkiinnon hiipumista. Et ollut riittävän kaunis ja kiinnostava. M41

Ei voi kuin ihmetellä, että miksi nämä "liian tasokkaat" miehet laittavat tykkäyksen, aloittavat keskustelun ja vielä itse ehdottavat treffejä..

Välillä ei löydy oikein kiinnostavia ja kun löytyy vähemmän kiinnostavat jää M41

Vierailija
28/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska sä voit kelvata nussittavaksi, mutta ei suhun vaivaa tarvitse nähdä.

Vierailija
29/29 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun naiset valitsee sen 10+ miehen kuvitellen että se käyttäytyy kuin seiska jolle ko. nainen olisi sellainen ettei pettäminen tulisi mieleenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä