Tilaat pitsan. Kuinka kauan annat sen olla huoneenlämmössä?
Ja jos jää yli lämmitätkö enää seuraavana päivänä?
Kommentit (19)
Saa olla pöydällä pari tuntia. Laitan loput jääkaappiin ja syön seuraavana päivänä.
En tilaa, Jos niin tekisin tuskin jäisi yli. Jos jäisi niin heti jääkaappiin kun jäähtynyt, sehän ei varmaan tuntiakaan vie. Ja joo, söisin, on kallista heittää hukkaan.
Annan olla huoneenlämmössä niin kauan kuin sitä syödään, 2 murkku-ikäistä takaa että häviää keittiön pöydältä parissa tunnissa :D Jos jotain jääkin yli niin nostan jääkaappiin ja seuraavana päivänä mikroon.
Huoneenlämmössä se on niin kauan kun siitä syödään yhdeltä istumalta. Loput jääkaappiin, ja seuraavana påivänä lämmitän joko on mikrossa tai syön kylmiltään. Kylmä pitsa on hyvää!
Kun me muutimme ja tilasimme pitsat niin olivat esillä ehkä 6 tuntia, jokainen otti slaissin kun siltä tuntui. Tuntui turhalta laittaa jääkaappiin.
2h voi olla huoneenlämmössä.
Seuraavana päivänä voi lämmittää mikrossa kun säilytetty jääkaapissa. Joskus vielä toisenakin päivänä syöty.
Sen aikaa että on jäähtynyt. En tykkää lämmittää niitä uudestaan mikrossa vaan mielummin uunissa niin on jopa parempaa mitä edellispäivänä. Ai perhana, eihän mulla ole enää edes mikroa.
Syön samantein. Ikinä en jätä pizzaa syömättä, että kaikki menee kerralla. Kyllä mulle jääkaapissa ollut kylmä pizzakin maistuu sellaisenaan.
M29
Vierailija kirjoitti:
Sen aikaa että on jäähtynyt. En tykkää lämmittää niitä uudestaan mikrossa vaan mielummin uunissa niin on jopa parempaa mitä edellispäivänä. Ai perhana, eihän mulla ole enää edes mikroa.
Mä lämmitän paistinpannulla, kansi siihen päälle. On todella hyvää, pohja paistuu rapeaksi. Parempaa kuin tuoreeltaan (kun vain varoo polttamasta pohjaa).
Syön mitä syön ja loput annan kissalle eli tähän menee noin 25 min.
No me itseasiassa juuri tänään haimme pitsan noin klo 16 ja tuollahan se laatikkö nököttää keittiön pöytätasolla, pari palaa vielä jäljellä. On nyt kylmenneenä miltei parempaa! Kun mennään nukkumaan laitetaan jääkaappiin jämät jos niitä on.
Annan olla huoneen lämmössä, kyllä se loppu menee viimestään seuraavana päivänä, ei ehdi pilaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lämmitän paistinpannulla, kansi siihen päälle. On todella hyvää, pohja paistuu rapeaksi. Parempaa kuin tuoreeltaan (kun vain varoo polttamasta pohjaa).
Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla! Meillä tilataan pitsaa vain jouluna joten silloin sitten. :)
En seisota ruokia lämpimässä, pilalle ne menee. Pitsasta en tiedä kun ei siitä koskaan ole mitään yli jääny.
Eilen mulla oli kebabrullan jämä varmaan 8 tuntia huoneenlämmössä. Laitoin sitten jääkaappiin ja söin tänään. Ei havaittavaa ongelmaa.
Mä laitan jääkaappiin heti kun olen lopettanut syömisen.
Mulla on hygieniapassi ja olen tehnyt keittiötöitä enkä saisi sanoa näin, mutta ei ruoka oikeasti mene huoneenlämmössä muutamassa tunnissa niin huonoksi, ettei sitä voisi enää syödä. Ehkä joku missä on majoneesia. Tai jos se on valmistettu jo valmiiksi vanhentuneista aineksista tai epähygieenisesti.
Mä olen vienyt töistä kotiin ruokia, jotka virallisesti olisi kuulunut heittää pois koska kylmäketju on katkennut. En ole saanut edes vatsavaivoja, ruokamyrkytyksestä puhumattakaan. Minusta vaan on väärin heittää ruokaa roskiin jos sen joku voi vielä syödä.
Olen laittanut jääkaappiin jäljelle jääneen osan ja lämmittänyt sen mikrossa seuraavana päivänä.