Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaat pitsan. Kuinka kauan annat sen olla huoneenlämmössä?

Vierailija
14.08.2022 |

Ja jos jää yli lämmitätkö enää seuraavana päivänä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut jääkaappiin jäljelle jääneen osan ja lämmittänyt sen mikrossa seuraavana päivänä.

Vierailija
2/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla pöydällä pari tuntia. Laitan loput jääkaappiin ja syön seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tilaa, Jos niin tekisin tuskin jäisi yli. Jos jäisi niin heti jääkaappiin kun jäähtynyt, sehän ei varmaan tuntiakaan vie. Ja joo, söisin, on kallista heittää hukkaan.

Vierailija
5/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla huoneenlämmössä niin kauan kuin sitä syödään, 2 murkku-ikäistä takaa että häviää keittiön pöydältä parissa tunnissa :D  Jos jotain jääkin yli  niin  nostan jääkaappiin ja seuraavana päivänä  mikroon.

Vierailija
6/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoneenlämmössä se on niin kauan kun siitä syödään yhdeltä istumalta. Loput jääkaappiin, ja seuraavana påivänä lämmitän joko on mikrossa tai syön kylmiltään. Kylmä pitsa on hyvää!

Vierailija
7/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun me muutimme ja tilasimme pitsat niin olivat esillä ehkä 6 tuntia, jokainen otti slaissin  kun siltä tuntui. Tuntui turhalta laittaa jääkaappiin.

Vierailija
8/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h voi olla huoneenlämmössä.

Seuraavana päivänä voi lämmittää mikrossa kun säilytetty jääkaapissa. Joskus vielä toisenakin päivänä syöty.

Vierailija
9/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen aikaa että on jäähtynyt. En tykkää lämmittää niitä uudestaan mikrossa vaan mielummin uunissa niin on jopa parempaa mitä edellispäivänä. Ai perhana, eihän mulla ole enää edes mikroa.

Vierailija
10/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön samantein. Ikinä en jätä pizzaa syömättä, että kaikki menee kerralla. Kyllä mulle jääkaapissa ollut kylmä pizzakin maistuu sellaisenaan.

M29

Vierailija
11/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin sitä syödään. 

Vierailija
12/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen aikaa että on jäähtynyt. En tykkää lämmittää niitä uudestaan mikrossa vaan mielummin uunissa niin on jopa parempaa mitä edellispäivänä. Ai perhana, eihän mulla ole enää edes mikroa.

Mä lämmitän paistinpannulla, kansi siihen päälle. On todella hyvää, pohja paistuu rapeaksi. Parempaa kuin tuoreeltaan (kun vain varoo polttamasta pohjaa).

Vierailija
13/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mitä syön ja loput annan kissalle eli tähän menee noin 25 min.

Vierailija
14/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me itseasiassa juuri  tänään haimme pitsan noin klo  16 ja tuollahan se laatikkö nököttää keittiön pöytätasolla, pari palaa vielä jäljellä. On nyt kylmenneenä miltei parempaa! Kun mennään nukkumaan laitetaan jääkaappiin jämät jos niitä on.

Vierailija
15/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan olla huoneen lämmössä, kyllä se loppu menee viimestään seuraavana päivänä, ei ehdi pilaantua.

Vierailija
16/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä lämmitän paistinpannulla, kansi siihen päälle. On todella hyvää, pohja paistuu rapeaksi. Parempaa kuin tuoreeltaan (kun vain varoo polttamasta pohjaa).

Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla! Meillä tilataan pitsaa vain jouluna joten silloin sitten. :)

Vierailija
17/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seisota ruokia lämpimässä, pilalle ne menee. Pitsasta en tiedä kun ei siitä koskaan ole mitään yli jääny.

Vierailija
18/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mulla oli kebabrullan jämä varmaan 8 tuntia huoneenlämmössä. Laitoin sitten jääkaappiin ja söin tänään. Ei havaittavaa ongelmaa.

Vierailija
19/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan jääkaappiin heti kun olen lopettanut syömisen.

Mulla on hygieniapassi ja olen tehnyt keittiötöitä enkä saisi sanoa näin, mutta ei ruoka oikeasti mene huoneenlämmössä muutamassa tunnissa niin huonoksi, ettei sitä voisi enää syödä. Ehkä joku missä on majoneesia. Tai jos se on valmistettu jo valmiiksi vanhentuneista aineksista tai epähygieenisesti.

Mä olen vienyt töistä kotiin ruokia, jotka virallisesti olisi kuulunut heittää pois koska kylmäketju on katkennut. En ole saanut edes vatsavaivoja, ruokamyrkytyksestä puhumattakaan. Minusta vaan on väärin heittää ruokaa roskiin jos sen joku voi vielä syödä.