Kun sun vanhempi kuoli, niin...
...kauanko kesti, että poistit puhelimesta hänen numeronsa?
Välillä mietin, että kuinka pian muut ovat poistaneet. Oma isäni kuoli viime vuoden keväällä enkä ole vieläkään poistanut hänen numeroaan. Jotenkin se vaan on viimeinen asia, josta pitää kiinni ettei tarvi kokonaan hyväksyä sitä, että toinen on poissa. Eihän se ihan normaalia ole kyllä. Eikä oltu edes mitenkään superläheisiä.
Kommentit (14)
Poistin heti. Siksi, että pääsen eteenpäin elämässä, sitä äitikin olisi halunnut, etten jää haikailemaan.
Mitä saat siitä ettet hyväksy toisen poismenoa?
Outoa.
En poistanut ollenkaan mutta se hukkui puhelimen vaihdoissa aika pian.
On se normaalia. Saat pitää sen niin kauan kuin haluat.
En muista, mutta tuskin kauaa koska isän kuolema ei muutenkaan erityisesti koskettanut.
Poistin isäni numeron heti kännykästä.
Isä kuoli viimevuonna talvella. Numero on edelleen luurissa. Alkuun en pystynyt poistaa ja sittemmin asia unohtui. Eipä se siellä haittaa eikä estä elämästä. Kyllä varmasti jonainpäivänä sen poistan.
En poistanut enkä muidenkaan sukulaisteni numeroja sen jälkeen.
En halunnut. Tarpeeksi raskasta muutenkin.
Puhelin hajonnut ja vaihdossa meni, yli 10 vuotta varmaan kesti.
Poistin heti kun muistin.
Numerot on kierrätettäviä.
Olen näköjään poistanut, mutta pidin äidin numeroa varmaan useamman vuoden. Joskus myös soitin hänen puhelinvastaajaan. Hän oli itse nauhoittanut alkutervehdyksen sinne. Se toimi noin vuoden verran, vaikka laskut katkesivat heti. Ilmeisesti niitä ei kovin kiireellä suljeta.
Minusta tuntuisi omituiselta pitää kuolleen numeroa puhelimessani joten olen poistanut aina hyvin nopeasti kun olen saanut tiedon kuolemasta. Ne liittymätkin lopetetaan hyvin pian kuoleman jälkeen. . Miksi ihmeessä pitäisin numeron? Kukin tyylillään, ei se sen kuolleen muistoon ainakaan vaikuta.
Ei mulla varmaan edes ollut sitä numeroa enää siinä vaiheessa.
Sellaista on elämä.
Isä kuoli vuodenvaihteessa enkä ole vielä numeroa poistanut.
Vierailija kirjoitti:
On se normaalia. Saat pitää sen niin kauan kuin haluat.
Kiitos, tästä viestistä tuli hyvä mieli.🥹 T: AP
80-luvulla oli lankapuhelin vaan.