Miksi tuo "mies on duunari" keskustelu poistettiin??
Haluaisin oikeasti mielipiteitä!
Mitä sopimatonta sinne kirjoitettiin??
Ja siis... en ole hoitsu, olen tekniikan pariin kouluttautunut.
Ja aikaisemmat suhteet on kaatunu siihen, että minä olen jättänyt miehet.
Hyvää pohdintaa oli sillä, joka kirjoitti, että mitkä ominaisuudet ovat oikeasti tärkeitä suhteessa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mistä siinä keskusteltiin?
Haukuitko duunareita?
Mikäli haukuit, häpeä.
En haukkunut. En todellakaan. Vaan yritin kysyä, että voiko suhde toimia, jos mies on "alempaa tasoa".
Olen siis tavannut mukavan ja tavallisen miehen, joka vaikuttaa kiltiltä ja huomaavaiselta.
Mutta hän on täysin erilainen, kun aikaisemmat suhteeni.
Mene nyt niiden kaltaistesi pariin ja jätä alemman tason ihmiset rauhaan. Saatanan ylimielinen lehmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukuitko duunareita?
Mikäli haukuit, häpeä.
En haukkunut. En todellakaan. Vaan yritin kysyä, että voiko suhde toimia, jos mies on "alempaa tasoa".
Olen siis tavannut mukavan ja tavallisen miehen, joka vaikuttaa kiltiltä ja huomaavaiselta.
Ei voi toimia sinun asenteesi takia. Pidät nyt jo toista alempi tasoisena.
T. Duunari nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukuitko duunareita?
Mikäli haukuit, häpeä.
Kiitos, sain vastauksen kysymykseeni sanoistasi "alempaa tasoa".
Nämä sanat kertovat kaiken olennaisen sinusta ja asennemaailmastasi.
On varmasti kaikille parempi, että etsit miehesi sieltä ylemmiltä tasoilta.
Voisiko joku duunarimiehen kanssa seurusteleva akateeminen nainen vastata?
Eiköhän yleensä se rakkaus ole tärkein.
Sinulle suosittelen niitä "ylempi tasoisia" kun asenteesi on noin hanurista. Tai jos totta puhutaan, niin sinun kaltainen ihminen ei ansaitse ketään.
Muistathan joka puolella osoittaa olevasi ylempi tasoinen, että muut tietää oman paikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Mä voin vastata ja sanoa, että ei toimi pidemmän päälle. Minunkin mieheni oli alunperin mukava, mutta ryppyjä rakkauteen sateli pitkin matkaa. Lopussa minun oli todettava, että olemme aivan liian erilaisia sopiaksemme toisillemme. Hän piti päihteistä, laiskottelusta ja raflaavien mielipiteiden laukomisesta. Minä pidän ulkoilusta, hyvästä ruuasta ja mielenkiintoisista keskusteluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin vastata ja sanoa, että ei toimi pidemmän päälle. Minunkin mieheni oli alunperin mukava, mutta ryppyjä rakkauteen sateli pitkin matkaa. Lopussa minun oli todettava, että olemme aivan liian erilaisia sopiaksemme toisillemme. Hän piti päihteistä, laiskottelusta ja raflaavien mielipiteiden laukomisesta. Minä pidän ulkoilusta, hyvästä ruuasta ja mielenkiintoisista keskusteluista.
Kiitos! Tätä pelkäänkin!
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin kerran yli puoli vuotta. Se oli romanttista, koska mies vain rohkeasti halusi juuri minut ja näytti sen kaikille. Vähitellen, kun itsekin aloin pitämään miestä tosi vahvana, hän luovutti. Olin huomannut keskusteluissamme, että hän kärsi aina vaan pahemmin alemmuuskomplekseista. Minäkin turhaannuin siihen, ettei hän oikein osannut ottaa asioihin kantaa. Näytin kyllä kunnioitukseni häntä kohtaan toisella alueella, koska hän oli todellinen remonttireiska.
Haukuitko duunareita?
Mikäli haukuit, häpeä.