Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi mukavaa. Kerron mikä

Vierailija
14.08.2022 |

Automobiilini on vähän aikaa käytöstä veks, joten huomenna pitäisi kulkea şaaŧaŋałłıŋen matka julkisilla. Ensin pitäisi kävellä 13 minuuttia pysäkille (en todellakaan tiedä missä se on, siis että en ole käynyt siellä koskaan joten en osaa sinne mennä.)

Tuhat kertaa kun venkslailin noita reittejä, sain reittiehdotukseksi että menen tuohon juna-asemalle bussilla, joka menee ihan läheltä. Ookoo. Mutta junalla ei ole järkevää jatkaa, menee ihan väärään suuntaan, eli edelleen matka käy kohti sitä bussipysäkkiä, jonka löytämiseen tarvitsen mapsia ja surkean suuntavaistoni kera tulen aivan varmasti eksymään. Niin on käynyt aina ja tulee aina käymään, olen ihan tottunut.

Vaikken ole tehnyt mitään muutoksia asetuksiin, on mapsin reitti yhdellä kertaa 5 minuutin kävely ja toisella 8 minuutin.

Kerrottakoon, että minun pitäisi herätä 6 maissa ja lähteä 7 maissa tai joskus en edes muista monelta), eikä tunti riitä minulle todellakaan suihkuun ja laittautumiseen. Käyn aina aamulla suihkussa, en skippaa sitä.

Eli oikeasti minun pitäisi herätä 5.30 aikaan. Tuohon aikaan en jaksa edes nousta sängystä ja kävellä vessaan, niin vıŧuŧ jaksan mitään ylimääräistä kävelyäkään. Ajattelin mennä tänään huvikseni kävelemään, mutta tuollainen pakkokävely on syvältä ja vielä aamulla!!!

Automobiililla tuo matka on sellaisen 15-20 minuuttia :)

Vīŧŧu että víŧuŧŧaaĸin. Enkä tiedä saanko tuosta paikasta x korjauksen ja jos saan, niin onko hinta millään muotoa kohtuullinen. Sain jo ookoon tarjouksen, mutta paikka on niin kaukana etten jaksaisi ajaa sinne asti tuon kanssa. On yksi korjaustarve, niin sitä ei voi olla huomaamatta ajaessa ja jokainen ylimääräinen metri on liikaa sen kera. Tahdon vain mahdollisimman lähelle kotsaa hoitamaan vian víŧŧuuŋ.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voisin jatkaa junalla, mutta se ei ole järkevää. Ajaudun vain entistä kauemmas. Pääsen monesta paikasta määränpäähäni, mutta ei minua kiinnosta turha vaeltelu aamulla. Ainakaan aamulla...

Vierailija
2/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti sait kirjoitettua kirosanat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on aikuisen elämä, että joskus joutuu heräämään aikaisin aamulla ja kävelemään.

Vierailija
4/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Ootko kuullut sellasesta jutusta kuin taksi?

Vierailija
5/5 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Ootko kuullut sellasesta jutusta kuin taksi?

Oletko kuullut sellaisesta kuin järkevä rahankäyttö???

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan