Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele liikuntalajia, jota voi tehdä 1. ilman aikatauluja 2. yksin 3. ei tarvitse nähdä juuri muita ihmisiä :D

Daisy
14.08.2022 |

Jonkin liikuntaharrastuksen haluaisin aloittaa, mutta kotijumpat jotenkin ei yhtään nappaa, vaikka välillä nekin on oikein jees!

Tarvitsisi nyt siis keksiä laji, jota voi tehdä yksin (minulla ei ole kavereita joiden kanssa mennä), mielellään ilman aikatauluja (ei siis ohjattuja tunteja tms, tästä voin kyllä tarvittaessa mahdollisesti joustaa) ja sitten se hankalin kriteeri eli näin koronapelkoisena en tahtoisi mennä minnekään liikuntapaikkaan suljettuun tilaan missä on muita ihmisiä. (Tähän viimeiseen minulla on omat syyni, niin sitä ei tarvitse sen enempää kommentoida tai dissata kiitos. )

Tuntuu, että ihan mahdoton tehtävä, mutta tuleeko sulle mieleen mitään mukavaa liikuntalajia joka osuisi noihin kriteereihin? Juoksu on tylsää ja siitä tulee mulle jotenkin tosi huono olo, mutta mitään muita? 🤷🏻

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun metsäpoluilla ja talvella hiihdon jäällä. Ei pelkoa koronasta

Vierailija
2/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily, hiihto, rullaluistelu, lumikenkäily, frisbeegolf

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseminen, bodypump, kahvakuula, pyöräily. Itse treenaan kotona osittain kehonpainotreenejä ja osittain painojen kanssa. Aina voi luoda eri pituisen treenin omien tavoitteiden mukaan.

Vierailija
4/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosali 24h salilla. Käyn itse öisin eikä koskaan ole muita.

Vierailija
5/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ja pyöräily

Vierailija
6/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu tai reipas kävely ja hanki joku musalaite tai äänikirja, jos on tylsää.

Kuntosali. Ja käy joko sellaisina aikoina, ettei ole paljon muita ihmisiä tai sitten valitse ei niin suosittu kuntosali. Aloittajalle sopisi ihan perussali, jossa ei ehkä niin viimeisen päälle laitteet, mutta kunhan ovat ehjät ja siistit.

Vierailija
7/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keppihevostelu.

Vierailija
8/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pokemon go = kävely.

No, tossa hyötyy muista ihmisistä (pelikavereista), mutta valtaosan voi tehdä ilmankin.

Vierailija
9/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäpyöräily älytreinerillä ja esim. Zwiftillä.

Vierailija
10/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa virtuaalilasit (esim. Oculus Quest 2) ja asenna Les Mills Bodycombat app. Jos löytyy soutulaite tai haluat sellaisen hankkia niin saat hyvää kokovartalotreeniä ja Holofit appin avulla voit soutaa vaikka tropiikissa! VR fitness on tulevaisuus :)

Vierailija
11/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisäpyöräily älytreinerillä ja esim. Zwiftillä.

Em. Holofit toimii myös pyörän kanssa

Vierailija
12/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu, hölkkä, kävely, ratsastus, jooga kotona. Kaikki sujuu ominpäin, paitsi ratsastukseen tarvitset hevosen .

Vierailija
13/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily

Vierailija
14/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaa voi harrastaa kotonakin internet-version kanssa (esim. Yogaia, tai joogaohjaajilla on käsittääkseni Youtubessakin ohjattuja tunteja).

Vierailija
15/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksu.

Ensimmäiset 3 kk on aika v ttumaista jollet ole aiemmin harrastanut.

Vierailija
16/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn salilla aamupäivisin tai päivällä, ja monesti saan olla yksin. Pieni Fressi kyseessä.

Vierailija
17/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksussa kestää hetken ennen kuin siitä oppii nauttimaan, sitten se on nautinnollista 👌

Itse harrastan sitä ja kuntosalia, Fitness 24/7 on hyvä aikaisin aamulla tai 22 jälkeen. Tosin sielläon joskus muitakin, joten ihan ehdoton ei voi olla tuon yksinolon suhteen.

Vierailija
18/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävely ja juoksu

Vierailija
19/19 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntosali 24h salilla. Käyn itse öisin eikä koskaan ole muita.

Eikö se tunnu turvattomalta? En tiedä, itse en mielellään ole salilla 23 jälkeen, vaikka se auki onkin. Jostain syystä vaan ei tunnu hyvältä idealta. Miten muut naiset, voisitteko kuvitella menevänne 24 h salille ihan mihin aikaan tahansa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän