Onko 40V eronneilla miehillä tosiaan varaa valita naisia Helsingissä?
Yhtä miesta tapaillut, mutta homme ei etene eikä miehellä tunnu olevan edes tarvetta mihinkään syvälliseen. Mies on ihan perus mies täällä, hyvin koulutettu, yksi lapsi, iloinen ja kivat jutut.
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neljäkymppinen möllerö, minkä akka on pistänyt pihalle, ei ole minkään arvoinen.
Lähes jokainen tuntemani eronnut nelikymppinen korkeakoulutettu mies on löytänyt nopeasti uuden naisystävän. Mistä sitten johtuukaan?
Siitä, että ne ei eroa ennenkuin on uusi nainen varmistunut. Saattaen vaihdettava.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Helsingissä ole pula miehistä ylipäätään, siis parisuhdemarkkinoilla. Siellä on sinkkunaisia ängökseen asti. Että joo, on vara valita.
enemmän sinkkunaisia helsingissä on vain ikäluokassa 19-24
Vierailija kirjoitti:
Eikös Helsingissä ole pula miehistä ylipäätään, siis parisuhdemarkkinoilla. Siellä on sinkkunaisia ängökseen asti. Että joo, on vara valita.
Pitää paikkansa. Onkohan muissa yliopistokaupungeissa sama tilanne?
Jos miehellä on hyvä koulutus (nainen pääsee kehumaan ystävilleen) ja riittävästi rahaa (nostaa naisen elintasoa), niin kyllä mies pääsee valitsemaan tylsistä itsensäkorostajista ja lompakkoloisista. Eipä siis ihme, että mies jättää mieluummin sitoutumatta moisiin tarjokkaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naamasta ja pituudesta. Koulutuksella ei yleensä ole naisille merkitystä kuin puheissa.
eihän naisille ole millään muulla merkitystä kuin päästä pätemään ystäville miten koulutettu ja menestynyt mies itsellä on.
No minä olen alani töissä oleva maisteri, mutta silti nainen mieluummin otti pitkäaikaistyöttömän amiksen.
Ei se koulutus ja menestyskään ihan kaikkea korvaa kuitenkaan. Jos on ruma vässykkä niin hyllyyn jää.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
Tesla-mies ei löydä naista! Olen kiltti, hellä ja harrastan monia asioita sekä urheilen. Mulla on Tesla Model S, iso kaupunkiasunto kattoterassilla Helsingissä, tulot 200000 euroa vuodessa plus pääomatuloja puoli milliä. Silti nainen ottaa jonkun amiksen käyneen wife beateriin pukeutuvan työttömän.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Juuri sinkkuunnuin enkä halua miestä, jolla pieniä lapsia. Pienillä tarkoitan kaikki alle 18v. N35
No älä selitä. Sinun ikäisellä tädillä ei ole varaa valita. Kaikki valinnanvara on miehillä, ellet sitten mene puistoon pultsareita iskemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu naamasta ja pituudesta. Koulutuksella ei yleensä ole naisille merkitystä kuin puheissa.
eihän naisille ole millään muulla merkitystä kuin päästä pätemään ystäville miten koulutettu ja menestynyt mies itsellä on.
No minä olen alani töissä oleva maisteri, mutta silti nainen mieluummin otti pitkäaikaistyöttömän amiksen.
Ei se koulutus ja menestyskään ihan kaikkea korvaa kuitenkaan. Jos on ruma vässykkä niin hyllyyn jää.
Sitähän minä alunperin sanoinkin, että naamasta on kiinni homma. Vässykkä en ole, mutta sekin varmasti olisi haittatekijä.
On varaa valita. Oon laittanut 5 naista kiertoon.
T: Komee, köyhä, vajaa koulutettu. Muut asiat sitten kompensoivat menestystä naisrintamalla.
Vierailija kirjoitti:
Tesla-mies ei löydä naista! Olen kiltti, hellä ja harrastan monia asioita sekä urheilen. Mulla on Tesla Model S, iso kaupunkiasunto kattoterassilla Helsingissä, tulot 200000 euroa vuodessa plus pääomatuloja puoli milliä. Silti nainen ottaa jonkun amiksen käyneen wife beateriin pukeutuvan työttömän.
Koska olet rahoillasi leveilevä moukka, jolle nainen on samanlainen kulutushyödyke kuin kaikki muukin omistamasi.
t. maisteri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enemmän sinkkunaisia helsingissä on vain ikäluokassa 19-24
Nuokaan naiset eivät oikeasti kaikki ole sinkkuja, vaan ovat yksin kirjoilla opiskelija-asunnossaan. Monilla poikaystävä Espoossa tai Vantaalla, joissa molemmissa taas on merkittävästi enemmän miehiä tuossa ikäluokassa ja vähän vanhemmissakin.
Vierailija kirjoitti:
On varaa valita. Oon laittanut 5 naista kiertoon.
T: Komee, köyhä, vajaa koulutettu. Muut asiat sitten kompensoivat menestystä naisrintamalla.
Et ole komea, mutta muut arviot itsestäsi ovat paikkaansa pitäviä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no ootkin surkea sängyssä ja pienimunainen.
Koolla ei ole naiselle väliä varsinkaan kuin nainen on pienitissinen ja nainen on myös sängyssä lahna. Nainen ei myöskään saa orgasmia yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään kiinnosta seurustella sun Teslan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole.
No kyllä todellakin on. Naiset suuntaavat jo hyvin nuorina isoihin kaupunkeihin kotiseuduiltaan, miehet jäävät sinne peräkammareihin ja ne miehet, jotka ovat Helsinkiin lähteneet pääsevät kuorimaan kermat päältä. Turha änkyttää vastaan. Veljeni asuu myös Helsingissä ja sanoi, että kun laittaa tietyn puvun päälle niin kauneimmat naiset tulevat baarissa iskemään. Hän valitsi vaimoksi juuri sellaisen vaimomatskua olevan eloveenan mitä miehet ottavat vaimoikseen. Toki hän nuorena teinibileissä noita paikallisia lutkia paneskeli kuten monet miehet nuorena tekevät.
Naisilla on valinnanvaraa vain niistä peräkammareihin jääneistä miehistä.
Perustelusi kattaa sen miksi pikkupitäjien miehillä on erityisen vaikeaa, mutta ei Helsingissäkään ole helppoa. Veljesi on vain poikkeuksellisen komea ja varmaankin hyvä suustaan. Naiset jäävät jonottamaan jos veljesi vapautuisi markkinoille eivätkä ota "huonompaa" miestä. Tämä johtaa tilanteeseen, jossa kaupungissa on paljon sinkkunaisia ja -miehiä, jotka eivät kelpaa toisilleen.
t. 00100
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Juuri sinkkuunnuin enkä halua miestä, jolla pieniä lapsia. Pienillä tarkoitan kaikki alle 18v. N35
No älä selitä. Sinun ikäisellä tädillä ei ole varaa valita. Kaikki valinnanvara on miehillä, ellet sitten mene puistoon pultsareita iskemään.
Hyvin näyttäisi olevan valinnanvaraa. Silti mieluummin olen yksin kuin lähden leikkimään uusperhettä.
Jopa viisikymppiset setämiehet saavat taitoluistelijoita jos massia riittää.