Onko muilla koronassa ollu oireena hikoilu?
Kommentit (10)
Oli kylmä ja kuuma yhtäaikaa (hikoilutti) mutta ei ollut kuitenkaan kuumetta.
On, ja vaikka kuume laskenut ja oireet vähentyneet, niin vielä kahden viikon jälkeenkin on tuota. Tosin on kyllä yskää ja muitakin oireita edelleen.
En ole sairastanut koronaa tietääkseni, mutta muutama vuosi sitten olin flunssassa ja nousi kuume päiväksi. Lämpötilan lasku sai hikoilemaan sängyn litimäräksi. Vaihdoin yöpaitaa tunnin välein, pidin ikkunaa auki ja menin lopulta parvekkeelle jäähtymään. Silloin oli tammikuu ja vaatteet niin märät, että niitä oli vaikea riisua.
Ystävällä oli kuulemma runsasta hikoilua koronassa.
Todellakin hikoilutti. Yhtenä päivänä hikoilin kuin sika. Ei liittynyt kuumeen laskuun.
Kyllä. Mulla oli koronassa karsee hikoilu, eikä liittynyt myöskään kuumeen laskuun. Koiran kans kun kävin pienellä lenkillä, niin hikoilin kuin vesiputous. Ja tämä oli talvella
Hikoilua täälläkin, kuten kipeänä aina.
Onko kenelläkään ollut korona-oireena öljyinen hiki? En ole eläessäni kokenut vastaavaa. Netti sanoo, että rankka infektio tai raskasmetallimyrkytys voisi tällaista tehdä.
Ei ole. Tai sitten minulla on ollut maailman pahalaatuisin korona 20 vuotta koko ajan päällä sillä hikoilen vaatteeni joka päivä märiksi vaikka vain istuisin sohvalla.
Nyt on helle.
Myös kuumeen laskeminen hikoiluttaa.