Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nauratko kun joku kaatuu tai johonkin sattuu?

Vierailija
14.08.2022 |

Aika moni pitää onnettomuuksia piristävänä viihteenä.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ole ikinä ymmärtänyt miten ketään voi naurattaa esimerkiksi se ohjelma hauskat kotivideot. Lähes poikkeuksetta siinä vaan ihmiset satuttaa itseään. Onpa todella hauskaa.

Vierailija
2/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltämättä varsin vahingoniloinen, jos jotain riehuvaa lasta sattuu. Jos esim. vanhus kaatuu kadulla, ei se ole mitenkään hauskaa. Yritän silloin vain olla mahdollisimman huomaamaton ja poistua takavasemmalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura jos näkee selvästi että sattuu.

Kyllä niille, missä ei mitään lopulta satu, on ihan hauskoja ainakin jotkut.

Minusta kivulle nauraminen on sadistin piirre siinä missä eläinten tahallinen kiduttaminenkin.

Vierailija
4/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En ole ikinä ymmärtänyt miten ketään voi naurattaa esimerkiksi se ohjelma hauskat kotivideot. Lähes poikkeuksetta siinä vaan ihmiset satuttaa itseään. Onpa todella hauskaa.

Mä katson sitä niin, että huutelen ääneen Auuu, Voiii Eiii, Nyt sattuuuuu jne. Välillä suljen silmäni käsilläni, kun en pysty katsomaan.

Vierailija
5/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura. Jotenkin koen kuin itseänikin sattuisi. Taidan olla sellainen empaattinen?

Vierailija
6/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kieltämättä varsin vahingoniloinen, jos jotain riehuvaa lasta sattuu. Jos esim. vanhus kaatuu kadulla, ei se ole mitenkään hauskaa. Yritän silloin vain olla mahdollisimman huomaamaton ja poistua takavasemmalle.

Olet selvästi hyvää isä tai äitiainesta.

Vierailija
7/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En naura. Ne jotka nauravat ovat vahingoniloisia ja hieman sanoisinko outoja.

Vierailija
8/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et siis tarjoa vanhukselle apua että pääseekö itse ylös ja sattuiko johonkin?

Vierailija
9/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä kuka kaatuu tai satuttaa itseään.

Vierailija
10/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi ihmiset lähettävät niitä videoita tuohon ohjelmaan. Rahan takiako?

Vierailija
11/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin silloin jos joku aikuinen on niin tyhmä ettei tajua että toimintansa tulee päätymään takuuvarmaan kaatumiseen ja/tai sattumiseen.

Vierailija
12/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itseasiassa minä nauran kun häiriköivään ämmään, pentuun sattuu tai sellainen kaatuu. sovellamme pennun vahingoniloa takaisin päin. mitä enemmän joku törppöjätkä siihen vielä soittaa suutansa, sitä enemmän ämmäkin itkee.

Vierailija
13/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Tekee pahaa. En voi esimerkiksi katsoa sarjaa "Hauskimmat kotivideot" missä ihmiset teloo itsensä. Minun makuun kaikkea muuta kuin hauskaa.

Vierailija
14/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itseasiassa minä nauran kun häiriköivään ämmään, pentuun sattuu tai sellainen kaatuu. sovellamme pennun vahingoniloa takaisin päin. mitä enemmän joku törppöjätkä siihen vielä soittaa suutansa, sitä enemmän ämmäkin itkee.

Voi sua:/

Vierailija
15/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, ellei kyseessä ole joku täydellinen yyberkusipää, jota vihaan henkilökohtaisesti. Mielestäni se nauraako tällaiselle erottaa jonkinasteiset dillet muusta väestöstä.

Vierailija
16/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin silloin jos joku aikuinen on niin tyhmä ettei tajua että toimintansa tulee päätymään takuuvarmaan kaatumiseen ja/tai sattumiseen.

Ihan kuin sinun elämälle tulee käymään. Et taatusti ole se joka nauraa viimeisenä.

Vierailija
17/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitisi kaatui kun sua teki.

Vierailija
18/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos rullalautailija tulee munilleen kaiteelle.

Vierailija
19/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et siis tarjoa vanhukselle apua että pääseekö itse ylös ja sattuiko johonkin?

En ellei kaatuminen tapahdu ihan edessäni. Seuraan jostain pusikosta tai talon nurkalta hetken, että joku menee auttamaan ja aina on mennyt.

Vierailija
20/28 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En ymmärrä ihmisiä jotka nauravat toisten onnettomuuksille. Ja vielä "kaverit"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä