Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko varastossa olleessa patjassa olla ötököitä?

Vierailija
14.08.2022 |

Pesin sen päällysen , pitäisikö nähdä silmällä jos on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin meidän talon häkki varastossa on täitä .torakoita, luteita en todella säilytä muita kuin auton renkaita. olen ehdottanut todellista siivousta ei käy kun poomerit eivät voi luopua rakkaista räteistä ja lumpuista.

Vierailija
2/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala hajukin kirjoitti:

ainakin meidän talon häkki varastossa on täitä .torakoita, luteita en todella säilytä muita kuin auton renkaita. olen ehdottanut todellista siivousta ei käy kun poomerit eivät voi luopua rakkaista räteistä ja lumpuista.

Mutta näkyykö ne silmällä?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala hajukin kirjoitti:

Meillä taas alkoi ilmaantua edellä mainittuja vasta kun taloyhtiöön muutti vuokralaisia jotka ei olleet suomalaisia.

Siihen asti ei ollut tuholaisongelmia. Eikä tarvinnut olla myöskään kameravalvontaa eräissä yleisissä tiloissa..

Vierailija
4/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varastosta. Osa voi olla siistimpiä ja osassa ei viitsisi säilyttää juuri mitään, paitsi muoviboksin sisällä. Ja oliko patja muovitettu.

Vierailija
5/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ötököiden munia ei välttämättä näe.

Vierailija
6/6 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ötököiden munia ei välttämättä näe.

Riittääkö jos imuroi? Varastossa oli ihan hyvä patja jolle olisi nyt tarvetta. Pesin sen päällysen ja patjakin näyttää puhtaalta silmällä. Ei mitään mustia pilkkua yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän