Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aloittelemassa Airbnb-vuokrauksen, saan lisää rahaa!

Vierailija
14.08.2022 |

Eikö ne kämpät tuota helposti jotain 2500€/kk?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLen miettinyt samaa kuin on yksi huone tyhjillään ja sijainti on keskeinen Helsingissä. Lisäpalveluna tulisi hieronta tai pano kauniille naisille. tai vaikka ilmaiseksi.

Vierailija
22/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaaminen ja tapetoiminen vaatii osaamista.

Yksi vuokralainen tosiaan tapetoi ilman, että leikkasi tapettia millään. Ihme, että sai vuodat sopimaan jollakin tavalla seinään.

Ei ollut edes pöytää tapetointia varten.

Maalaaminen omituisilla räikeällä väreillä on yleistä. Ei kitata reikiä tai tasoiteta seinää millään tavalla. Kyllähän se maali tasoittaa. Seinä on järkyttävän muhkurainen ja maalilla on paklattu reikiä.

Yleensä se on pariskunnan nainen, jolla on mielestään sisustussuunnittelijan koulutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee, että asunnon vuokraus on isokin bisnes? Ei siitä jää paljoa käteen.

Minulla on 300 000 €:n asunto, josta saan vuokraa 1000 €, siitä rahoitusvastike ja yhtiövastike pois 700 €, jää 300 €. Verot on 30 %. Tuosta pitää maksaa vielä uudet hellat, jääkaapit ja astianpesukoneet rikkoutuneiden tilalle.

Voi raasua. Montako jääkaappia joudut ostamaan vuodessa? Riittääkö yksi per kuukausi? Puhumattakaan helloista. Niitä menee varmaan 20 vuodessa. Astianpesukoneita ainaskin 5.

Kyllä niitä silloin tällöin menee. Ei nyt niin usein. Suurta vahinkoa ovat tehneet myös sisustavat vuokralaiset, jotka oikeasti maalaavat ja tapetoivat päin vittua. Vaikka vannotaan, että osataan, niin ei osata. Ei haittaa, että maksan materiaalit. Mutta se työ korjata jälki.

Olen helläkätinen ja haluan, että vuokralaiset viihtyvät.

Vielä kun kerrot, miten sun vuokratoiminta liittyy AirBNB-vuokraukseen, josta AP puhuu.

Sitä vain, että noi lyhytaikaisesti majoittuvat ovat vieläkin suttuisempia ja välinpitämättömämpiä. Ei ole luultavasti takuuvuokraa. Korjauskuluja ei saa mistään takaisin.

airBnb:sä on arvostelut, ei siellä voi hajottaa paikkoja tai maineesi menee etkä saa enää kämppää

Vierailija
24/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markan maalari tekee tonnin vahingon.

Vierailija
25/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma fiilis on, että yksinäiset miehet ovat parhaita vuokralaisia. Eivät ole sisustamassa ja maalaamassa. Jotkut korjaavat jotain kämpässä.

Yleensä miehillä on enemmän maalaisjärkeä. Eivät soittele perään, jos joku asia on rikki. Korjaavat itse.

Vierailija
26/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tullut todettua. Siististi maalaaminen vaatii osaamista. Ei ole turhaan pintakäsittelyn koulutusohjelmaa.

Vierailija
27/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tullut todettua. Siististi maalaaminen vaatii osaamista. Ei ole turhaan pintakäsittelyn koulutusohjelmaa.

Ihan riittäisi sekin, että katsotaan YouTubesta maalauksen opetusvideo. Miten reiät ja epätasaisuudet kitataan ja pohja hiotaan ja pyyhitään sen jälkeen. Tämä on ylivoimaista.

Vierailija
28/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää toiminta jo kielletty kokonaan joissain kaupungeissa?

Vierailija
29/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tää toiminta jo kielletty kokonaan joissain kaupungeissa?

Sietäisikin naapureiden takia. Bileporukat menköön hostelleihin.

Vierailija
30/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulu ainakin kielsi

Vierailija
31/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset kuvittelee, että asunnon vuokraus on isokin bisnes? Ei siitä jää paljoa käteen.

Minulla on 300 000 €:n asunto, josta saan vuokraa 1000 €, siitä rahoitusvastike ja yhtiövastike pois 700 €, jää 300 €. Verot on 30 %. Tuosta pitää maksaa vielä uudet hellat, jääkaapit ja astianpesukoneet rikkoutuneiden tilalle.

Kiitos tästä. Kerrankin joku osaa laskea.

Vierailija
32/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma fiilis on, että yksinäiset miehet ovat parhaita vuokralaisia. Eivät ole sisustamassa ja maalaamassa. Jotkut korjaavat jotain kämpässä.

Yleensä miehillä on enemmän maalaisjärkeä. Eivät soittele perään, jos joku asia on rikki. Korjaavat itse.

Tässä ketjussa puhutaan AirBnb vuokrauksesta, joka on lyhytaikaista kalustetun asunnon vuokrausta. Se on aivan eri asia kuin kuukausi/vuosien vuokralle anto. Tuotto on huomattavasti isompi ja vuokraajista kertova puskaradio erittäin tehokas.

Vierailija
33/35 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä asiasta taloyhtiössä suuren haloon välittömästi.

Vierailija
34/35 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion tehdä asiasta taloyhtiössä suuren haloon välittömästi.

Vanha teksti, mutta kommentoin silti.

Eipä ole väliä, jos alat möliseen taloyhtiössä. Korkeintaan asunnon omistaja voi nostaa syytteen, jos vaikkaha haukut häntä julkisesti. Airbnb jos ei ole kielletty taloyhtiönsäännöissä, niin  riittää, että vieraat noudattavat taloyhtiön sääntöjä, kuten sinäkin.

Rapussa ravaaminen, tai jätteiden lajittelemattomuus ei aiheuta mitään toimenpiteitä. 

Minä ainakin vuokraan omistamaani asuntoa juurikin niin paljon, kuin se menee vuokralle. Asun tietenkin asunnossa, jotta airbnb on lain mukaan tuolloin lyhytaikaista, ei ammattimaista. Kun asunto on vuokralla, niin olen mökillä. Mökki ei virallisesti ole ympärivuotisesti asuttava, joten laki on minun puolella. Paljompa kiinnostaa mitä mieltä naapuri on, joka ite möykkää ja käy suihkussa baarin jälkeen.

Vierailija
35/35 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvuokralaiset jättävät enemmän vuokria maksamatta kuin naisvuokralaiset. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän