Tommy Hellsten on kirjoittanut teistä naisista Hesariin!
Juokset ja juokset, koska jollain syvällisellä tasolla koet riittämättömyyttä. Kuvittelet, että juoksemalla ja saavuttamalla asia korjaantuu.
Niin ei tapahdu, sanoo Hellsten.
Samalla voi kuitenkin syntyä hypetys- ja hehkutuskulttuuri. Siinä ihmiset kokevat, että he eivät kelpaa, jos eivät hehku. Silloin hypetys ja hehkutus ovat osa pakomatkaa, kuvailee Hellsten.
Siitä pelastaa vain se, että tulet umpikujaan ja uuvut. Siihen voi mennä vuosikymmeniä.
Mitäs jos lopettaisitte pätemisen, suorittamisen ja missikisailun työpaikalla???
Kommentit (24)
Juoksu poistaa minulta stressiä. Hellsten on jo ikäihminen, joten voi hyvillä mielin hellittää.
"Kyse on asemasta. Pääliköiden ja asiantuntijoiden, joilla on paljon vähemmän töitä kuin suorittavaa työtä tekevällä on helppo sanoa: "minä en nipota enkä pyrkyröi..jne". Paremmalla palkalla voi myös palkata avustajia kotiin, tilata ruokaa ym.
Psykologisointi on epäreilua pienipalkkaisia tiukasti orvanpyörässä juoksevia kohtaan.
Oravanpyörästä yritetään kyllä päästä pois, mutta se on vaikeaa, vain pieni osa onnistuu."
Olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Kannattaa tehdä sitä suorittavaa työtä naisena pomon painostaessa taustalla edes kuukausi ennenkuin alkaa analysoimaan naisduunareiden syvällisempiä tasoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Hellsten ei arvioi miehiä? Ei hän naisista varmaan tiedä läheskään siinä määrin kuin naiset itse. Odotan häneltä mielipiteitä miehistä. Tuskin saamme kuulla mitään negatiivista.
Miehiä lähestytään sarasvuon sisäinen sankari-teemalla?
Miksi Hellsten ei arvioi miehiä? Ei hän naisista varmaan tiedä läheskään siinä määrin kuin naiset itse. Odotan häneltä mielipiteitä miehistä. Tuskin saamme kuulla mitään negatiivista.