Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lopettanut Lidlissä käymisen

Vierailija
14.08.2022 |

Vuosia kävin vain siellä, mutta nyt ovat nostaneet hintoja niin, että meidän lähi-S on halvempi.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin huomenna mennä ostamaan jo joululahjaksi taiteilijalle taulunmaalaustelineen kun näkyi tarjouskatalogissa. Lisäksi ostan muutaman pussin dumplingseja pakastimeen kun torstaina ostin niitä ja olivatkin yllättävän hyviä kun paistelin ja höyryttelin jo pienen erän.

Mutta harvakseltaan enää käyn enkä mitään bulkkikamaa ainakaan sieltä juuri osta, tiettyjä erikoistuotteita vain.

Itse sain dumplingeistä vatsan sekaisin, koska Lidl myi yli 3 kk kautta vanhoja pakasteita. Muutenkin olen joutunut palauttamaan paljon vanhentunutta tavaraa Lidliin.

Vierailija
22/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä ole 'oppinut' siellä käymään. Yritin aikani, kun se on täällä kuitenkin edullinen kauppa, mutta koska näitä muitakin vastaavia edullisia ketjuja on, käyn yhdessä toisessa. En ymmärrä Lidlin hypetystä, vai onko sitä enää edes. Muut vastaavat ajavat ohi. Harmi, ettei Suomessa ole avattu esim. Aldia, se on paljon parempi.

T. Saksasta

Jos asuisit oikeasti Saksassa tietäisit että Aldin valikoimat on jopa Lidliä suppeammat.

Aldi ja Lidl ovat eri tason kauppoja. Aldi on niin kuin Prisma ja Lidl on niin kuin S-Market.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä lidli on halvempi kuin ässä, mutta prisma on edullisempi, kuin lidli.

Vierailija
24/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin huomenna mennä ostamaan jo joululahjaksi taiteilijalle taulunmaalaustelineen kun näkyi tarjouskatalogissa. Lisäksi ostan muutaman pussin dumplingseja pakastimeen kun torstaina ostin niitä ja olivatkin yllättävän hyviä kun paistelin ja höyryttelin jo pienen erän.

Mutta harvakseltaan enää käyn enkä mitään bulkkikamaa ainakaan sieltä juuri osta, tiettyjä erikoistuotteita vain.

Itse sain dumplingeistä vatsan sekaisin, koska Lidl myi yli 3 kk kautta vanhoja pakasteita. Muutenkin olen joutunut palauttamaan paljon vanhentunutta tavaraa Lidliin.

K market se vasta na´tzi rii´sto kauppa on kun hinnat ovat Lidliin verrattuna kaksin kertaiset. En ymmärrä miten ihmiset voivat tuosta vaan maksaa korkeita hintoja. Onko se ostajin tyhmyyttä vain onko heillä rahaa kuin roskaa.

Vierailija
25/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida sun matikkapää olla kovinkaan hyvä

Laskepas uudestaan

Tai anna edes pari selkeää esimerkkiä hintavertailusta Lidl-Ääsmarket

Milbona rasvaton maito 0,75€/l vs. Valio Rasvaton Arkimaito 0,68€/l

LeipäAitta ruispalat 1,24 € / 9 kpl vs. Kotimaista ruispalat 0,84 € / 9 kpl

Naudan jauheliha 450 g Lidl 4,29 €, S-market 3,98 €

Kultakatriina suodatinkahvi Lidl 4,99 €, S-market 3,95 €

Hinnat tarkistettu eilen, paikkakunta Tampere

Vierailija
26/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylmäketjun voi kyllä itsekin tyriä tai joku toinen asiakas. Mulla ei ole tullut vatsanväänteitä Lidlin pakasteista varmaan koskaan.

Vierailija
27/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ikinä ole 'oppinut' siellä käymään. Yritin aikani, kun se on täällä kuitenkin edullinen kauppa, mutta koska näitä muitakin vastaavia edullisia ketjuja on, käyn yhdessä toisessa. En ymmärrä Lidlin hypetystä, vai onko sitä enää edes. Muut vastaavat ajavat ohi. Harmi, ettei Suomessa ole avattu esim. Aldia, se on paljon parempi.

T. Saksasta

Jos asuisit oikeasti Saksassa tietäisit että Aldin valikoimat on jopa Lidliä suppeammat.

Aldi ja Lidl ovat eri tason kauppoja. Aldi on niin kuin Prisma ja Lidl on niin kuin S-Market.

Vai on Aldi kuin Prisma :D

Vierailija
28/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn jonkin verran ja olen tykännyt. Hedelmät ja kasvikset sekä broileri ja muut lihat ovat edullisia. Olen ostanut myös ihan hyviä vaatteitakin, mm. urheiluvaatteita, aluspaitoja ja jonkin 100 % puuvillaa olevan neuleen. Monissa tuotteissa on huono valikoima. Esim. perunat ja leivät ostan mieluummin muualta.

Vierailija
29/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on mulle ollut se, jossa käyn silloin tällöin kun haluan vaihtelua.

Vierailija
30/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma 4ever. Saa kaiken kerralla, eikä tarvi ravata kuudessa kaupassa keräilemässä tuotteita. Ja on tutkitusti halvin.

Vierailija
31/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskepas uudestaan

Tuo ässän kahvi on tarjoushinta, ei vertailukelpoinen suoraan.

Vierailija
32/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Saksasta

Se järjestys menee näin: kallein (ja toki paras valikoimaltaan ja laadultaan) Rewe, sitten Edeka ja sen jälkeen järjestys Penny, Lidl ja Aldi. Just tarkistin hintavertailun täällä.

Vierailija
33/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laskepas uudestaan

Tuo ässän kahvi on tarjoushinta, ei vertailukelpoinen suoraan.

Joo totta, normaalihinta on 4,99.

Vierailija
34/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pistin koronan alettua Lidlissä käymisen ihan minimille vieressä olevan tehtaan ja sen ulkomaalaisten työntekijöiden vuoksi. Parveilevat kaupassa, eivät pitäneet maskeja, tulivat liian lähelle yskimään jne. Ennen Lidl oli meidän pääasiallinen ruokakauppa (saa tosiaan melkein kaiken terveelliseen ja monipuoliseen ruokavalioon, paria poikkeusta lukuunottamatta, en siis ymmärrä näitä joitain kommentteja, ettei Lidlistä saa ostettua mitään). 

Vierailija
35/35 |
14.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn Lidlissä, silloin kun siellä on hyviä tarjouksia. Harmittaa, että meillä Suomessa on niin pieniä ja kälyisiä Lidlejä, että niistä ei saa läheskään kaikkea mitä haluaisi ja kahdessa eri kaupassa en yhdellä reissulla viitsi rampata. Ulkomailla, mm Ruotsi, on paljon isommat myymälät ja valikoimat, kuin meillä.

Johtuu siitä että Lidl laskee Suomen itä-Eurooppaan. Myös valikoima on sama kuin jossain Romaniassa.

Luuleeko joku oikeasti, että Suomi olisi Keski-Eurooppaa? Jossain suomalaisessa uutisjutussa väitettiin että Suomi olisi Länsi-Eurooppaa, jutun kirjoittajalla ei oikein ollut maantiede hallussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan