Juokse karkuun -tyyppiset seurustelukumppanit
Aloitan:
- yli 40 v nainen, joka on ainoa lapsi ja jolla ei ole lapsia
Kommentit (11)
Sellainen joka ei osaa tilata leipää subwayssä.
Miksi tuo yli 40.v on niin huono saalis?
Minä näin 35-vuotiaana eronneena yhden lapsen äitinä tunnen itseni välillä ihan pa*kakasaksi.
Varmaankin kokematon nainen 20-25-vuotias, on se kaikista paras vaihtoehto kaikille miehille - myös yli 50-vuotiaille.
Joo.
Jos olet ihan erilainen kuin muut kumppanit. Kehuu sinua, että olet mahtava, kun et koeta mustasukkaisesti rajoittaa hänen menemisiään ja ihmissuhteitaan, etkä naputa alkoholinkäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/lapsen-raiskannut-mies-tuomittiin-t…
Tosin olet razisti, jos juokset karkuun.
Ote artikkelista: "Poliisikuulusteluissa mies selitti käytöstään sillä, että hän oli vain halunnut tyttöystävän."
Niin, se hyypiö vain halusi tyttöystävän. Se on siis kiltti mies! Kiltti!
Joten ei se naisille kelpaa, naiset juoksee sitä karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Minä näin 35-vuotiaana eronneena yhden lapsen äitinä tunnen itseni välillä ihan pa*kakasaksi.
Varmaankin kokematon nainen 20-25-vuotias, on se kaikista paras vaihtoehto kaikille miehille - myös yli 50-vuotiaille.
Joo.
Jos olet ainoa lapsi eikä sinulla ole omia lapsia, kyky ajatella asioita jostain muusta kuin ikiomasta näkökulmasta voivat hiukkasen rajoittuneita. Ikä tekee sen, ettei itsellinen ajattelu enää ihan hevillä muutu miksikään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo.
Jos olet ainoa lapsi eikä sinulla ole omia lapsia, kyky ajatella asioita jostain muusta kuin ikiomasta näkökulmasta voivat hiukkasen rajoittuneita. Ikä tekee sen, ettei itsellinen ajattelu enää ihan hevillä muutu miksikään.
ap
Ehdottomasti mukavin ja viehättävin tapaamani nainen on nelikymppinen ja lapseton. Loisto saalis kenelle tahansa miehelle, paitsi ei suostu saaliiksi, valitsee itse kenen kanssa seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Yh-mamma.
Entäs eroisä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yh-mamma.
Entäs eroisä?
Ehdottomasti tämä.
Törmännyt kahteen, ja molemmat hyvlänneet lapsensa erossa. Kumpikaan ei maksanut elareita, kumpikaan ei halunnut tavata lastaan eikä olla missään tekemisissä.
Toinen osoittautui omituiseksi tunnekylmäksi kivipatsaaksi, toinen taas liehuvaksi liekinvarreksi, jatkuvaa levotonta naisten metsäsätystä, työhaluton.
Ylipäätään todella huono kuva miehistä, vain nyvin harva on osoittautunut ollenkaan vastuulliseksi ja henkisesti aikuiseksi. En harrasta miehiä, lopetin jo muutama vuosi sitten koska tarjonta todella surkeaa ja hyvät järejstään varattuja. Totta kai.
Jatkuvat vitsit toisten naisten iskemisestä.
Saa nyt tehdä sitä ihan vapaasti, jos ajatukset asiassa koko ajan käyvät.
Eräs ukko laittoi mulle kirjeen. Oli jostain penkonut summittaisen osoitteen jolla täällä maalla tuli kyllä perille. Kertoili itsestään tyyliin: en ole koskaan naista lyönyt, olen harmiton tapaus, päänikin tutkittu moneen kertaan eli ei vikaa jne. Hämmennyin. Tapasin pari kertaa mutta Ulla taalaismaa tyylinen utelu alkoi ärsyttää.