Miten introvertit (ex) - sinkut olette toteuttaneet läheisyydenkaipuunne?
Hankkineet parisuhteen, fwb-kumppanin, satunnaisia juttuja tai olleet kokonaan ilman?
Onko ollut sopiva ratkaisu?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän kaiken valveilla olo aikani työn tai taiteen tekemiseen niin ei ehdi ajatella naisia. Jos kiima himot iskee päälle niin lähden metsästäni takaisin kaupunkiin. Menen puistoon soittamaan kitaraa perjantai iltana. Kitaran soitto taitoni saa naiset sekaisin. Irtoseksiä ei voi saada helpommin.
M30
Harmi kun olen pianisti. Ei voi lähteä puistoon pianon kanssa soittelemaan. Naista ei tällä taidolla olekaan herunut koskaan. Pianistit ei vaan ole niin jänniä kuin kitaraa sormeilevat rokkarit.
Mitenkäs sitten nämä lökäpöksyräppärit? Nehän eivät osaa soittaa mitään soittimia tai edes laulaa. Menevätkö ne puistoon läppärin kanssa soittamaan tietokoneen rytmikoneelta rumpukomppeja kannettavan bluetooth-kaiuttimen läpi?
Näin kai ne tekee? Ja naisia saavat ihan supliikkitaidoilla ja asenteella kun osaavat riimitelläkin hyvin. Ei siinä soitto- tai laulutaidoilla väliä ole.
Vierailija kirjoitti:
Introverttiys ei estä parisuhteen muodostamista. Eivät introvertit ole sosiaalisesti kömpelöitä tuppisuita. Kyllä introvertti kumppanin löytää. Kaikkein paras kumppani introvertille on toinen introvertti. Kaksi introverttiä todennäköisesti viehättyvät toistensa keskustelutaidoista.
Tämä. Jokainen tuntemani introverttiyteen taipuvainen on sosiaalisesti lahjakas.
Tuo on taivahan tosi että introvertille käy introvertti suhteeseen parhaiten. Olen yrittänyt muutamaan kertaan olla yhdessä tällaisen hauskan seuramiehen kanssa, mutta ei siitä mitään tule. Liian erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Introvertti ei ole kahden kesken yhtään tuppisuu. Naiset arvostavat nimenomaan sitä, jos mies osaa kuunnella, ajatella ja puhua. Tässä järjestyksessä.
Läheisyyden tarpeen tyydyttäminen on helppoa miehelle ja naiselle, koska molemmilla on samat yhdessäolon, hyväksynnän ja kunnioituksen tarpeet.
Tinder-sukupolvi ei kunnioita muuta kuin omia seksuaalisia halujaan. Hyväksyntä on kosketusnäytön oikealle tai vasemmalle pyyhkäisyn tasolla. Kertakäyttöseksiä. Siinä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Introverttiys ei estä parisuhteen muodostamista. Eivät introvertit ole sosiaalisesti kömpelöitä tuppisuita. Kyllä introvertti kumppanin löytää. Kaikkein paras kumppani introvertille on toinen introvertti. Kaksi introverttiä todennäköisesti viehättyvät toistensa keskustelutaidoista.
Tämä. Jokainen tuntemani introverttiyteen taipuvainen on sosiaalisesti lahjakas.
Tuo on taivahan tosi että introvertille käy introvertti suhteeseen parhaiten. Olen yrittänyt muutamaan kertaan olla yhdessä tällaisen hauskan seuramiehen kanssa, mutta ei siitä mitään tule. Liian erilainen.
Sama. Ei enää koskaan supliikkia ekstroverttimiestä tänne, yksikin kerta oli liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Introverttisinkkumiehenä olen käynyt ahkerasti treffeillä, mutta jo neljä vuotta putkeen jäänyt ilman seksiä.
Olen kyllä päässyt ns. cuddlailu/suutelu-asteelle, mutta seksiin asti ei ole kelvannut hoikkien ok-näköisten naisten kanssa, mitä ihmettelen, koska olen treenattu atleetti.
Ei riitä että mies on treenattu atleetti, jos ei osaa käsitellä naista. Sinä selvästikään et osaa.
En jaksaisi hölöttävää naista. Sellaista, joka ahdistuu, jos on hiljainen hetki. Silloin sen pitää kertoa sama juttu, jonka kertoi puoli tuntia sitten. Rasittavaa.
Olen introvertti ja en vain osaa small talkia. Olen korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa, luotettava, mutta en voi mitään sille, että en osaa hölistä pelimiehenä naisille. Kahden kesken merkityksellisistä asioista juttelu onnistuu paremmin. Tinder helpottaa jutuille pääsyä kahdestaan.
Loma-ajat vietän ulkomailla ja käyn paljon hu3rissa. Valitsen lomakohteeni niin, että maksullista naista on tarjolla paljon ja edullisesti. Itä-Eurooppa, Thaimaa ym. Panen vähän niin kuin varastoonkin, koska jotenkin se fyysinen puoli on pakko hoitaa. Tämä ratkaisu ei ainakaan satuta ketään.
Aion jatkaa Tinderissä ja ehkäpä se oikea joskus sattuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti ja en vain osaa small talkia. Olen korkeakoulutettu, hyvässä ammatissa, luotettava, mutta en voi mitään sille, että en osaa hölistä pelimiehenä naisille. Kahden kesken merkityksellisistä asioista juttelu onnistuu paremmin. Tinder helpottaa jutuille pääsyä kahdestaan.
Loma-ajat vietän ulkomailla ja käyn paljon hu3rissa. Valitsen lomakohteeni niin, että maksullista naista on tarjolla paljon ja edullisesti. Itä-Eurooppa, Thaimaa ym. Panen vähän niin kuin varastoonkin, koska jotenkin se fyysinen puoli on pakko hoitaa. Tämä ratkaisu ei ainakaan satuta ketään.
Aion jatkaa Tinderissä ja ehkäpä se oikea joskus sattuu kohdalle.
Trolli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion jatkaa Tinderissä ja ehkäpä se oikea joskus sattuu kohdalle.Trolli
Ei ole mielestäni teollisuuden ollenkaan. Mieluummin rehellinen analyysi ja kuvaus omasta tilanteesta. Jos henkilö olisi nainen, niin täällä ihailtaisiin että siinä vasta oman arvonsa tunteva nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä silti introvertit ovat ekstrovertteja todennäköisemmin sosiaalisesti kömpelöitä tuppisuita, koska heillä ei ole samanlaista voimaantumisominaisuutta kuin ekstroverteilla on sosiaalisista tilanteista. Ekstrovertit kaipaavat sosiaalisuutta ja näin ollen hakeutuvat sosiaalisiin tilanteisiin aktiivisesti, jolloin sitä myötä heistä todennäköisemmin myös kehittyy parempia siinä.
Vierailija kirjoitti:
Introverttisinkkumiehenä olen käynyt ahkerasti treffeillä, mutta jo neljä vuotta putkeen jäänyt ilman seksiä.
Olen kyllä päässyt ns. cuddlailu/suutelu-asteelle, mutta seksiin asti ei ole kelvannut hoikkien ok-näköisten naisten kanssa, mitä ihmettelen, koska olen treenattu atleetti.
Taidat olla aika huono suutelija
Introvertti ei ole kahden kesken yhtään tuppisuu. Naiset arvostavat nimenomaan sitä, jos mies osaa kuunnella, ajatella ja puhua. Tässä järjestyksessä.
Läheisyyden tarpeen tyydyttäminen on helppoa miehelle ja naiselle, koska molemmilla on samat yhdessäolon, hyväksynnän ja kunnioituksen tarpeet.