Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oishan se rentoa lahtea sukulaisiin jouluna, mutta kun kotia laittaa pitkin joulukuuta niin tuntuis niin haikealta jattaa se just h-hetkena. Muilla samoja tuntemuksia??

Vierailija
24.10.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tultaisiin väkisin, vaan toki saa jäädä omaan kotiinsakin.

Ollaan vaan siinä asemassa, että omat jo kotoa lähteneet lapset puolisoineen, sekä mun äiti(ennen myös äidin mies ja meidän mummi, mutta kuolivat nyt vuoden sisään)sekä tietysti kotona asuvat lapset ovat aaton meillä.

Vierailija
2/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kieltämättä olisi kyllä haikeaa lähteä pois juhlakuntoon laitetusta kodista. Minäkin toivon, ettei kukaan meille tule velvollisuudesta, vaan halusta. Ymmärrän ihan täysin, jos joku ei halua lähteä kotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuja ollaan saatu sukulaisiin, mut toisaalta olis kiva taas välillä olla omassa kodissa. Kuitenkin jotain laittaa jouluiseksi täälläkin, niin eikö olis sama laittaa loppuun saakka. Toisaalta, suku on kaukana, ja niitäkin tekis mieli nähdä jouluna. En tiedä vielä mitä tehdään.

Vierailija
4/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kotiin mitään jouluista, kun olemme usein muutaman päivän sukulaisilla. Sitten esim joulukuusi on kuivunut, ellei ole muovikuusta ja outoa koristaa talo jouluiseksi, kun on juuri ne oleellisemmat päivät pois. Sitten kyllä taas on myös tylsää, kun tulee takaisin ja voisi olla vielä jouluista, mutta ei ole. Kinkkinen juttu. Kuusta meillä ei yleensä ole ollut omaa.

Vierailija
5/5 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mentiin yhdessäolon ekat 10 vuotta aina vuoron perään joko mun vanhemmille tai appivanhemmille jouluksi.

Nyt kun omia lapsiakin on jo 3 ja koti laitetaan kuitenkina aina joulukuntoon, niin ollaan viimeiset 4 vuotta vietetty jouluaatton ja joulun pyhät kotona. Vuoroin on taas olleet meillä mun vanhemmat tai appivanhemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän