Tekeekö 45-v. nainen väärin, jos ottaa ilon irti itseään iskemään tulevasta 25-vuotiaasta miehestä?
Kommentit (29)
Olet oksettava akka. Sen ikäinen on lapsi sinuun verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on töissä tuonikäinen nuorimies. Kauhistuisin, jos hänen ikäisensä yrittäisi iskeä. Voisin olla hänen äitinsä. Tuo meillä olevakin on silmissäni poika enemmän kuin mies. N43
Ei kiinnosta, omat intressit on ihan omanikäisessä komistuksessa.
Viinaa voisi ottaa vähän vähemmän niin saisi jotain tolkkua kirjoituksestasi.
"Ottaa ilon irti itseään iskemään"....
Että ap on vaan huomiohakuinen trolli
Vierailija kirjoitti:
Jo nuorena teidän nisiänne puristelivat vieraat miehet. Te saatanat himoitsette vieläkin niitä aasin eläimellä varustettuja Egyptin miehiä. Riettautenne on iljettävää. Lähdin pois inhoten sisaresi luota kun hän kuppaisen häpynsä paljasti ja samoin minä sinuakin kavahdan. Olet kuin narkomaani ja juoppo, mikään ei sinulle ämmä riitä.
😄
Niin tälläisiä pariskuntia ei näe missään. Ei siis yhtään missään Suomessa. Ei kaupassa, ei kadulla. Tälläisiä yhden illan seksisuhteita kyllä on, mutta nuori mies ei 20 vuotta vanhemman naisen kanssa näyttäydy missään. Ei missään. Ei missään paitsi palstamamojen mielikuvituksessa.
Ei missään kirjoitti:
Niin tälläisiä pariskuntia ei näe missään. Ei siis yhtään missään Suomessa. Ei kaupassa, ei kadulla. Tälläisiä yhden illan seksisuhteita kyllä on, mutta nuori mies ei 20 vuotta vanhemman naisen kanssa näyttäydy missään. Ei missään. Ei missään paitsi palstamamojen mielikuvituksessa.
Oma ikä alkaa nelosella ja viimeisimmän tapailukumppanin ikä kakkosella. 3kk hengailtiin ihan avoimesti yhdessä ja nautittiin toisistamme. Miehen sanoin: "eihän meidän tarvitse kuin toisiamme miellyttää" :)
Itse olin joku 35v kun parikymppinen ulkoisesti erittäin hyvännäköinen nuori mies tuli iskemään ja kaikkensa yritti.
Ei vaan pystynyt,kun ihan pikkupoika kuitenkin.
Jututkin sitä tasoa.
Aloittaja nimimerkillä "niin", niinpä niin.