Että mua ärsyttää ghostaaminen!
Oli yhden jätkän kanssa vähän sutinaa (ei mitään kovin vakavaa tai pitkälle menevää). Tultiin siihen tulokseen, ett monestakin syystää ei mennä pitemmälle, vaan pysytään kavereina. Jätkä oli se aktiivisempi osapuoli. Joudutaan tekemään hommia samassa projektissa, ja niinpä lähetin ihan neutraalìn kuvan ja viestin tänään tsekatakseni, että kommunikaatio pelaa edelleen. Jätkä ei o edes lukenut mun viestiä, mutta lukee ryhmäkeskustelua, jossa ollemme molemmat. Todella ärsyttävää, koska mä haluan vaan, että pystytään tekemään rennossa hengessä tää projekti loppuun.
Kommentit (26)
Itsenäinen mies = itkeväinen nainen
Mä ainakin tajuan mutta en osaa auttaa kyllä mitenkään
Vierailija kirjoitti:
Ei, kun sovittiin, että ei mennä pitemmälle, ja se oli molempien toive. Meillä oli kuitenkin eilen vielä hyvä keskusteluyhteys, ja halusin tsekata, että se on kunnossa edelleen. Lyhyt vastaus olisi tehnyt selväksi, että ei halua jatkaa keskustelua ja että tiilanne on neutraali.
Susta huokuu NiceGirl vibat.
Aika kökkö tilanne, eipä tuolle helposti mitään voi. Heppu on pahoittanut mielensä erosta ja koittaa nyt tehdä duunielämästänne vaikeaa, sillä se on ainoa tapa miten hän jotenkin pystyy lapsellisesti "kostamaan". Uusia hommia ettimään, mieluiten uudesta firmasta, plan B:nä jostain eri osastolta (if any). Toi on kuormasta syömisen negapuolia.
Tsemppiä ja koita ny relata näin viikonloppuna. Anna hevosten murehtia, niillä on iso pää vai mitä noi hevosmiesten tietotoimiston tyypit aina sanookaan.
Tiedän tunteen!
Tätä naiset ovat harrastaneet maailman sivu, mutta vasta kun naiset alkoivat joutua uhreiksi, ghostaus nostettiin esiin. Miksiköhän?
Jos mies ahdistelisi samalla tavalla viikonloppuna, niin sehän olis vähintään hr-juttu.